Vaa? ska vi spela hela natten!?![]()
![]()
Nädå, bara ulven prickar jägaren så är leken förhoppningsvis över redan om en halvtimme.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Vaa? ska vi spela hela natten!?![]()
![]()
Nädå, bara ulven prickar jägaren så är leken förhoppningsvis över redan om en halvtimme.![]()
jag hoppas den inte fattat vem det är, så vi kan ta ut ulven sedanNädå, bara ulven prickar jägaren så är leken förhoppningsvis över redan om en halvtimme.![]()
Nice! Undrar hur teorierna skulle se ut sådär på morgonkvisten efter tio h teoriande...![]()
Det är då @Hedinn kommer med något klassiskt citat. Typ "Men va? Var Habina god? Varför lynchade vi henne?"![]()
Usch, det är nackdelen med att det är soligt och fint utomhus...Har suttit på jobb hela eftermiddagen, det blir kvavare och kvavare och vi kan inte öppna.
nä men seriöst, om det bara blir en ut så leken inte tar slut kan vi köra nästa DL inom en timme, eller ännu snabbare om alla är ok med det?
Ok du har värmeslagstendenser,Har suttit på jobb hela eftermiddagen, det blir kvavare och kvavare och vi kan inte öppna.
Fy och usch, hoppas du inte får värmeslag?Har suttit på jobb hela eftermiddagen, det blir kvavare och kvavare och vi kan inte öppna.
nä men seriöst, om det bara blir en ut så leken inte tar slut kan vi köra nästa DL inom en timme, eller ännu snabbare om alla är ok med det?
Jag sitter uppe på min vind (28 grader varmt) och inväntar resultat om det så tar hela natten. Sovmorgon imorgon.Fast nu måste jag nog lämna datorn en kort stund för att stoppa i mig någonting. Man blir hungrig av att lyncha.
Edit: Oups, där lät jag ju inte alls som en ulv.![]()
Jag sitter uppe på min vind (28 grader varmt) och inväntar resultat om det så tar hela natten. Sovmorgon imorgon.Fast nu måste jag nog lämna datorn en kort stund för att stoppa i mig någonting. Man blir hungrig av att lyncha.
Edit: Oups, där lät jag ju inte alls som en ulv.![]()
Ja,nu är det så spännande! Jag vill få reda på vem den sista ulven är! Jag tror dock allt mer på att det faktiskt kan vara Paddan.Q, du känns ändå lite för övertygande om att du nog kan vara god ändå... Om du nu är ulv så är du värd att vinna.
![]()
Men det kan verkligen inte vara paddington!Det får inte! Då tror jag att jag måste ge upp min karriär som ulvlekare.
![]()