Man kan egentligen aldrig döda em pizzabagare.jag trodde du var dööööd?![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Man kan egentligen aldrig döda em pizzabagare.jag trodde du var dööööd?![]()
avd råttan på pizzan -eller nåt?Man kan egentligen aldrig döda em pizzabagare.![]()
Pfffff!avd råttan på pizzan -eller nåt?![]()
Attans, in ulvusling tillLekledaren är definitivt ond. Kan vi rösta på BSF och cirkus?
Näää!
Jag är en enkel sidekick bara!
Jag bara måste säga en annan sak - helt jätte off-topic, men ändå en av våra ulvlekarkompisar som inte varit med på ett som det gäller -
Jag har fått ett paket i min brevlåda! Det är någonsom vet att jag fyller år imorgon och har skickat ett paket! Jag är så himla glad, rörd och tacksam!
Vad kul, vilken överraskning!Näää!
Jag bara måste säga en annan sak - helt jätte off-topic, men ändå en av våra ulvlekarkompisar som inte varit med på ett som det gäller -
Jag har fått ett paket i min brevlåda! Det är någonsom vet att jag fyller år imorgon och har skickat ett paket! Jag är så himla glad, rörd och tacksam!
Näää!
ja men om det känns så så kan du få vara kattmat istället för köttfärs-Pfffff!![]()
Grattis i förskott!Näää!
Jag ska verkligen försöka få till något nu när lill-fluffet tar en kort vilopaus mellan ätandet, bajsandet och pipandet...
Jag känner mig rejält dragen vid näsan av ulvarna, måste jag säga och en bieffekt är att jag förstår att jag ligger rätt risigt till inför kvällens lynching.
De personer som jag efter tidigare röstningar nu håller åt de godare hållet är Habina och Paddington.
Återstående:
Snurrfian vill jag ändå hålla neutral åt det godare hållet, trots att hon röstar på mig. Hon kan helt enkelt vara en god som är fel ute.
Quarter4ever har jag haft alldeles för dålig koll på och även om det inte finns något som direkt pekar på att hon skulle vara ulv så får hon inte glida under radarn längre. Fortfarande neutral men inte nödvändigtvis åt det godare hållet.
Lobelia skrämmer mig alltid lite för att hon känns som en skicklig spelare. Jag har väldigt svårt att placera henne.
_CorpseBride_ släppte jag ju misstankarna lite om men jag börjar undra om jag inte blev lurad. Precis som Lobelia känns hon svårplacerad men till skillnad från henne så känns det inte som om CB är mer diffus som spelare.
och detta vet jag inte om jag riktigt håller med om?Du slipper att alla går på dig för att du har råkat rösta ut en god.
nä kan ju inte hålla mig från att hylla allas vår @cirkus
så innan det är dags att nanna
Ja må hon leva!
Ja må hon leva!
Ja må hon leva uti hundrade år!
Javisst ska hon leva
Javisst ska hon leva
Javisst ska hon leva uti hundrade år!
Hipp hipp hurra!!
( här skulle det vara en flaggviftande smiley- men det får duga med en kommentar om det)