N
naira
Sv: Stegrande häst. LÅNGT!
Tack så jättemycket för svaret. Jag ska kolla upp det. Skönt att slippa påhopp
herregud, jag blir alldeles trött av att läsa allt.. förstår inte hur alla människor orkar elda upp sig? jag har synpunkter på många råd och ideer här, men försöker ha ett hyfsat öppet sinne.. funderar även över TS agernade i situationen, men kommer fram till att nej, jag var inte där och väljar att inte uttrycka mej i frågan..hursomhelst..
jag har sett att TS undrat om equiterapueft, så jag svarar på det helt enkelt å håller mej utanför hetluften! :smirk:
min häst har haft lite problem i kroppen, både här och där, dock har det aldrig resulterat i extrema beteenden.(han blev konstig att rida, svårt att böja sig helt plötsligt å då blev jag orolig). jag tog ut en ET, när hon gick igenom honom visade det sig att han hade rejält ont i ryggen, i manken, bakknät, bogen och sne i bäckenet!! gud, ja höll på å bryta ihop, ja hade ridit på honom å han hade INTE gjort värre motstånd (jag var villig att ge honom det bara han visat mej tidigare!) aja, efter ett par behandlingar (mest laser och akupunktur) och ridning hon rekomenderade var han en helt annan häst. några gånger senare igen fann hon ingenting i kroppen på honom. jag rekomenderar verkligen att ta ut en ET, de är bra i förebyggande syfte också. jag kan ju bara tala för den jag använder, men hon går först igenom hästen ordentligt, antecknar och behandlar vid behov, annars får hästen bara en skön stund. hon tar 500 kr, och det är ju en ok summa tycker jag för att både gå igenom hästen och behandla den. själv e jag helt beroende av henne nu, ringer såfort nånting känns konstigt. (haha förnekelse till att han kanske bara går dåligt! "nu är han konstig! ET! )
hoppas verkligen det ordnar sig med allting, ont eller inte!
Tack så jättemycket för svaret. Jag ska kolla upp det. Skönt att slippa påhopp