Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Ok jag bara reagerade på det tvärsäkra att hon bara röstat på onda....Det vet jag inte (även om jag starkt misstänker det). I inlägget som Emtherlia citerar syftar jag på att jag har sett den perfekta raden förut, borde ha skrivit "en deltagare" istället för hon inser jag nu. Hur som så syftar det inlägget på vad jag har sett i tidigare lekar.![]()
@Ferrari Dt vi menar är att om någon annan har info om du ör god och därför stoppat lynchen för att skydda dig borde den personen teoriat om dig som god redan igår.
Fast om LenaH hade blivit siad ond så borde ju någon ha skrivit om det i tråden?Kanske är så att personen i fråga har dragit en chansning för att rädda mig när det egentligen inte finns mer än Lenas teori att gå på? Eller så har kanske Lena blivit synad? Och därför kan jag ha fått ett skydd för att Lena visade sig vara ond?
Aj då, krya på dig.Sen har jag för övrigt en fruktansvärd huvudvärk idag och har därför undvikit datorn/mobilen av dessa anledningar... ska försöka teoria om några, lägga en röst & sedan blir det nog sängen.
Fast om LenaH hade blivit siad ond så borde ju någon ha skrivit om det i tråden?
Krya på dig!Sen har jag för övrigt en fruktansvärd huvudvärk idag och har därför undvikit datorn/mobilen av dessa anledningar... ska försöka teoria om några, lägga en röst & sedan blir det nog sängen.
Det förstår jag, det skulle nog jag med ha gjort om jag hade läst att någon skrev så.Ok jag bara reagerade på det tvärsäkra att hon bara röstat på onda....
Krya på dig!Sen har jag för övrigt en fruktansvärd huvudvärk idag och har därför undvikit datorn/mobilen av dessa anledningar... ska försöka teoria om några, lägga en röst & sedan blir det nog sängen.
Minns inte om LL svarat på det tidigare, men när någon omvandlas till ulv brukar de inte få fortsätta använda sina förmågor.Börjar med att rösta, vill inte rösta så sent idag som jag gjort de andra dagarna..
I och med lynchstoppet igår och det som hände i Dl1 tycker jag också att Ferrari känns misstänkt. Har också svårt att se henne som BM pga det som hände i DL1, tycker hon borde haft mer is i magen då och inte ändrat röst. Om hon hade fått ett paket ifrån Palle Penna - vågar man "offra" det på någon man förmodligen bara kommer göra mer misstänkt genom att ge det till & som troligtvis lynchas kvällen efter ändå pga alla misstankar, framförallt utan att försöka backa upp det (dvs att någon hade gått in och försökt försvara Ferrari). Det som då återstår är ju att CG har gått in och stoppat lynchen. Om inte Palle Penna skulle blivit omvandlad och delat ut för att just misstänka (har de kvar sina förmågor även om de byter sida?), men det känns väldigt långsökt och inte så troligt.
GladFliicka röstar på Ferrari
Då jag tycker att hon efter gårdagens lynchstopp tillsammans med det som hände i Dl1 känns mycket trolig som ulv.
Okej, tack, då kan ni bortse från det sista jag skrev.Minns inte om LL svarat på det tidigare, men när någon omvandlas till ulv brukar de inte få fortsätta använda sina förmågor.
+ @GladFliicka klipper in vad det står i rollbeskrivningen så är det ställt utom tvivel:Minns inte om LL svarat på det tidigare, men när någon omvandlas till ulv brukar de inte få fortsätta använda sina förmågor.