Spännande hus till salu!

Status
Stängd för vidare inlägg.
Sv: Spännande hus till salu!

Tycker det var ett rätt läckert hus, men förstår att priset avskräcker, finns mycket billigare om man söker någonstans att bo i de omgivningarna.

Hm ... vill se lite bilder från vårflod, hur långt upp vattnet kan stiga egentligen ... :angel:

Jo jag vet ;)

Jag tycker dock att det är konstigt att inte ta nya bilder om man nu åtgärdat det, men vad vet jag...

Om man har MINST 13 450 000 kr och gillar att renovera så kan man nog göra det här stället hur fint som helst :D

http://beskrivningar.capitex.se/Cap...mnet&ds=&TYP=CMLantbruk&GUID=45DJII1QJFCJSC20

Väldigt begåvad fotograf eller nåt, med tanke på den svarta skugga som förekommer på så många av bilderna :D

Angående huset med torn tyckte jag det var väldigt fint, för det kändes som att det inte var på tok för renoverat och moderniserat så om någon vill köpa det till mig kommer jag inte tacka nej :)

Senast ändrad:

Väldigt begåvad fotograf eller nåt, med tanke på den svarta skugga som förekommer på så många av bilderna :D

Det är jättekul att jämföra mäklarbilder från Stockholm med de från landet.

När min sambos lägenhet i stan skulle säljas så krälade en fotograf runt med vidvinkelobjektiv, rättade till gardiner och tänkte hela tiden på hur ljuset föll. På en av bilderna från huset vi köpte(inte stan) satt en mjukis-rosa pantern i kökssoffan och på en annan så såg man lite av mäklaren himself i en spegel. :D

Det är jättekul att jämföra mäklarbilder från Stockholm med de från landet.

När min sambos lägenhet i stan skulle säljas så krälade en fotograf runt med vidvinkelobjektiv, rättade till gardiner och tänkte hela tiden på hur ljuset föll. På en av bilderna från huset vi köpte(inte stan) satt en mjukis-rosa pantern i kökssoffan och på en annan så såg man lite av mäklaren himself i en spegel. :D

Det är kanske därför det är dyrare att köpa bostad i Stockholm än på landet, fotograferna får procent på slutpriset och är bättre på att redigera bilder :D ;)

Fast lite känsla för hur man gestaltar en bra bild både en mäklare ha tycker jag!:angel:

Hoppas någon köper det som tar hand om huset. Men risken är väl stor att det blir marken som någon vill åt och gården får förfalla.

det är för att trappstegen ska kunna vara breda. En gammal lofttrappa med smala trappsteg har gjorts om. Smart.

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Hemmet Eftersom den förra tråden blev låst startar jag en ny! Fortsätt posta spännande och intressanta hus till salu. :D Vet inte riktigt hur...
56 57 58
Svar
1 147
· Visningar
82 074
Senast: gammalek
·
Hemmet Är det bara jag som älskar hem- och inredningsbilder från hur folk bor? Hemnet är trist för där är det så fruktansvärt avskalat och...
4 5 6
Svar
106
· Visningar
20 236
Senast: 1887
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar