Spännande hus till salu!

Status
Stängd för vidare inlägg.
Sv: Spännande hus till salu!

13 mille för det där spektaklet..?! Dom har nog råkat sätta dit en nolla för mycket... VÄLDIGT märklig planlösning, hur kan man komma på idén att sätta ett staket (räcke) i vardagsrummet???

Tänk dessutom att komma upp lite lagom bakfull på morgonen och bli utstirrad av det HÄR handfatet...;)
http://media.fastighetsbyran.se/8095991.jpg

Och som vanligt blir jag inte klok på vad jag ser, vad ÄR det som sitter i sängen egentligen???
http://media.fastighetsbyran.se/8024949.jpg

Ser ut som en docka :crazy:

Tycker dock om de flesta trä detaljer som köksluckorna osv. Även stilen på huset Men jag hade nog valt annan inredning och bland annat slängt ut handfatet :wtf:

Tycker handfatet påminner om sånna där snurrade polkagrishårda karameller man kan köpa i strutar på marknader! :p

Och ja,nån slags docka på sängen och en gris under stolen! O_o Undrar vad som döljer sig UNDER sängen! :eek:

Och ja,det är verkligen gräsligt! Förstår inte hur dom kan tro att dom ska få så mycket pengar för skiten! :meh:

Åååhhhh......:love:

Förutom att byggnaden ser ut som nån blandning mellan sanatorium och församlingshem så är ju omgivningarna helt makalösa!!! Kolla in björkhagen med trästaket (eller är det en del av trädgården kanske...)!

Det där med att det måste finnas med mark till antar jag ju är ganska viktigt för många medlemmar på det här forumet, om huset är fantastiskt men inte har nån mark till så är det iaf för mig inte värt lika mycket (tänker på hockeyspelarens 13-miljonerskåk med bara en snibb gräsplätt att rumstera om på...).

Tror det är 51 hektar typ... :p Eller hur det nu blir,512 900 kvadratmeter mark. Älskar ladan med dom stora fönstrerna,men som sagt så skulle det behöva renoveras,men köper då hellre det om man hade en massa miljoner på kontot,istället för det förskräckliga timmerstugan,haha!

Jag funderade på om det var sjötomten till Siljan som var så kostsam vid timmerstugan, men det är ju massa sjötomt på Limå också...

:confused:

ps Grattis till mig, som iom detta inlägg gjort mitt 1000:de inlägg här på Buke! ds

Senast ändrad:

I spegeln såg de konstigt ut. Men zoomar man in på sängen ser de ut som en docka man gjort själv av skräp :s

Det där måste ha varit det fulaste sovrum jag någonsin sett! Samt att den där grisen under stolen stör mig något enormt! O_o

För mig ser det ut som nån hemgjord feminin variant av Lipton från Höjdarna :D
img_2734_21075946.jpg

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Hemmet Eftersom den förra tråden blev låst startar jag en ny! Fortsätt posta spännande och intressanta hus till salu. :D Vet inte riktigt hur...
56 57 58
Svar
1 147
· Visningar
82 074
Senast: gammalek
·
Hemmet Är det bara jag som älskar hem- och inredningsbilder från hur folk bor? Hemnet är trist för där är det så fruktansvärt avskalat och...
4 5 6
Svar
106
· Visningar
20 236
Senast: 1887
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar