Spännande hus till salu!

Status
Stängd för vidare inlägg.
Sv: Spännande hus till salu!

Ja tack, att bo där ett kort tag vore inte helt fel. Helst med egenvalda möbler då...
Tänk att börja dagen med en simtur i poolen.....:)

Fast jag skulle nog ledsna rätt fort i alla fall - även om det ingick städning överallt.

Ja tack gärna, kommer inte tröttna men ser nog helst att någon annan håller efter egendomen så jag kan njuta av den istället. :d

Ojjjjjdå.....ja, man kan ju då inte påstå att det blivit sönderrenoverat i alla fall....

Hittade även ett annat både billigare och mindre hus.
Men va sjutton har de på byrån i matrummet??
En uppstoppad gammal katt? :eek:

9359981.jpg

Det är ju det man vill, när man pungat ut över 7 miljoner liksom :angel:

Huset har varit på marknaden i flera år, till och från, så någonting skumt måste det ju vara med det...

Bilderna är tagna från när det var nybyggt och de ville ha ut huset till försäljning så fort som möjligt. Så jag antar att att småfixet är åtgärdat sedan länge. Anledningen till att det varit till salu så länge är att de la ut det för (om jag kommer ihåg rätt) 13 miljoner först för att se om de skulle kunna få det. Sedan har priset sänkts i omgångar. Nu tror jag dock att gränsen är nådd, och att de inte kommer sänka mer. Får de det sålt så får de det sålt, annars har de kvar det. Så något större fel är det inte på huset, annat än att ingen varit beredd att betala priset som begärts.

Förstår att det inte blir sålt, när man inte färdigställt det så det ser helt klart ut. Och blandat naturlook på husmaterial blandat med ikea möblering.

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Hemmet Eftersom den förra tråden blev låst startar jag en ny! Fortsätt posta spännande och intressanta hus till salu. :D Vet inte riktigt hur...
56 57 58
Svar
1 147
· Visningar
82 074
Senast: gammalek
·
Hemmet Är det bara jag som älskar hem- och inredningsbilder från hur folk bor? Hemnet är trist för där är det så fruktansvärt avskalat och...
4 5 6
Svar
106
· Visningar
20 236
Senast: 1887
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar