Spännande hus till salu!

Status
Stängd för vidare inlägg.
Sv: Spännande hus till salu!

Kunde de inte plockat bort lite saker?
Intressant att det även ingår en järnvägsstation :-p

Jag tycker mest synd om människorna som måste flytta/kasta/sortera/ge bort alla prylar. Jag själv blir oerhört stressad av att ha alldeles för mycket prylar runt omkring mig.

Vilka gigantiska mattor de har.....och en hel del annat.
Knepigt att bestämma sig vilka möbler som ska följa med till lilla tvåan, äldreboendet eller vad det nu kan vara de ska flytta till.

F ö skulle jag gärna ta hand om motionsavdelningen med poolen samt tvättstugan, tänk att ha någonting sådant.
Det är annat är vår tvättstuga 4x2,5 med 5 dörrar....

Vi är bara två personer......vette tusan hur det skulle ha gått annars. Då hade vi fått offra garaget och göra tvättstuga där.

Undrar hur de tänkte när de ritade huset....?

*kl*

Det här är ett av de mest intressanta badrum jag har stött på i min jakt på hus.. Konstigt nog är min sambo inte det minsta pigg på att köpa just det här huset med det fina badrummet :D

45DJ43KICP4ECUDE_45JAR1G3RQ2CVUR3.JPG

Eller hur! Undrar vart det går att hitta lila toastolar? Jag tänker att det kan bli svårt när den måste bytas ut och man vill ha kvar stilen :D

och JAG undrar hur dom kommer åt att städa under badkaret... för det är ju ett mellanrum där om jag inte ser fel...O_o

http://www.hemnet.se/bostad/gard-1-...erige-norrkopings-kommun-allono-slott-5027190

För den som vill ha gott om plats. :D

Jag tycker det ser ut som en tårta men ändå rätt fint. Och tänk vilka mängder kompisar man kunde ha på besök samtidigt....

Fast man måste ha en spännande plånbok. Just nu tillåter min ekonomi möjligen ett bygge av ett nytt hönshus. Men om ni ger mig ett par miljoner var så köper jag det och så kan vi bo där tillsammans :P

Senast ändrad:

Spontant tänker jag att det är väldigt opraktiskt ned en pediestal mitt i köket, risken för att gå in i den borde vara rätt hög :)

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Hemmet Eftersom den förra tråden blev låst startar jag en ny! Fortsätt posta spännande och intressanta hus till salu. :D Vet inte riktigt hur...
56 57 58
Svar
1 147
· Visningar
82 074
Senast: gammalek
·
Hemmet Är det bara jag som älskar hem- och inredningsbilder från hur folk bor? Hemnet är trist för där är det så fruktansvärt avskalat och...
4 5 6
Svar
106
· Visningar
20 236
Senast: 1887
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar