Spännande hus till salu!

Status
Stängd för vidare inlägg.
Sv: Spännande hus till salu!

Vilka fantastiskt fina trägolv! Men de tapetserade taken och bjälkarna tynger ner mig. Pratar alltså om "hobbit-huset".

Senast ändrad:

Den första bilden på badrummet <3
9337256.jpg

Målningen i taket klarar jag mig utan och de skarpare gröna plattorna är aningens krftiga i färgen men i övrigt skulle jag inte tacka nej till det.

Jag gillade "kaminen" i huset med alla kakelsorter. Jag undrar dock hur de tänkte för den och resten av stilen i huset (minimalistisk öken) är ju inte i närheten av varandra.

Är det en målning? Jag trodde det var ett fönster - som INTE passade in alls. I övrigt så var det verkligen mischmasch.

Fast jag vill inte ha fisken. Jag vill ha golvet som är ett upprört hav och kaklingen i duschen och på väggen. Den motstående väggen med det fåniga runda fönstret och den konstiga kaklingen klarar jag mig bra utan.

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Hemmet Eftersom den förra tråden blev låst startar jag en ny! Fortsätt posta spännande och intressanta hus till salu. :D Vet inte riktigt hur...
56 57 58
Svar
1 147
· Visningar
82 074
Senast: gammalek
·
Hemmet Är det bara jag som älskar hem- och inredningsbilder från hur folk bor? Hemnet är trist för där är det så fruktansvärt avskalat och...
4 5 6
Svar
106
· Visningar
20 236
Senast: 1887
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar