Spännande hus till salu-del 3

Status
Stängd för vidare inlägg.
Tvåan har jag inget svar på, men på ett svarar jag att i den delen av Sverige är det massor med snö på vintern. Man vill gärna hålla älgar och renar borta från hästarnas mat också. :)
Aahh ja såklart! Funderade om det hade med björn och varg att göra men dem trådarna hade väl inte hållt dem djuren ute ändå.

Två frågor som slår mig direkt,
1* Är hästarna stakethoppare tro, för trådarna satt ju jäätte högt!
2* Vad är poängen med gångbron över köket??
Jag funderar även på hur ofta hästarna sätter på vattnet på natten så att det står och rinner... Verkar inte helt genomtänkt att ha vattenkranen så att hästarna kan komma åt den inifrån boxen...
När det gäller gångbron så tror jag att den handlar om att fläkten måste ha en fästpunkt och då blev det en gångbro... ;)

Jag funderar även på hur ofta hästarna sätter på vattnet på natten så att det står och rinner... Verkar inte helt genomtänkt att ha vattenkranen så att hästarna kan komma åt den inifrån boxen...
När det gäller gångbron så tror jag att den handlar om att fläkten måste ha en fästpunkt och då blev det en gångbro... ;)
Haha jo för jag hade också byggt en hel gångbro och ställt en gigantus möbel där bara för att min köksfläkt behövde något att hänga i :confused::cautious::D

Haha jo för jag hade också byggt en hel gångbro och ställt en gigantus möbel där bara för att min köksfläkt behövde något att hänga i :confused::cautious::D
Extremt opraktiskt.
Inte fan ska man behöva göra en hel bro för att komma åt fläkten. :confused: Antar att det också blir mycket fett från fläkten på gångbron.
Jag kan tänka mig flera andra, mindre omständliga lösningar. :idea:
Bron tillför ju inget till övervåningen, dessutom. :banghead:

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Kropp & Själ Egentligen har jag ett fantastiskt bra liv. Jag älskar mitt lilla hus, jag älskar mitt yrkesval, jag har bra kollegor och en bra chef...
2 3
Svar
42
· Visningar
2 092
Senast: Thaliaste
·
Juridik & Ekonomi Anonymt nick. Väldigt långt inlägg, då jag delvis behövde skriva ner mina tankar för mig själv också ;) Jag är i 30-års ålder och lever...
2 3
Svar
49
· Visningar
5 145
Hemmet Mina tankar går bara runt just nu när det gäller boende. Jag har sålt min villa och ska flytta i årsskiftet. Jag har en hyreslägenhet...
2
Svar
35
· Visningar
4 743
Senast: kolblakkur
·
Hemmet Eftersom den förra tråden blev låst startar jag en ny! Fortsätt posta spännande och intressanta hus till salu. :D Vet inte riktigt hur...
56 57 58
Svar
1 147
· Visningar
82 079
Senast: gammalek
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar