Spännande hus till salu-del 3

Status
Stängd för vidare inlägg.
Går det att dra det vidare, processa i rätten om det? Förstår att ni inte vill ha kvar ngt som säljaren lämnade och helt köpa nytt. Det är ju bara bra så får ni det ni vill ha istället, bättre så! Vi har bara en tvättmaskin kvar än så länge, men den tänkte vi behålla och köra grovtvätt i, typ hundens grejer. Så kör vi våra grejer i de som vi köpa nya när vi flyttade in. Väldigt najs med nya vitvaror i köket istället för det gamla. Men bästa var att vi förra året bytte ut ALLT vatten i poolen (36 kubik minst) mot nytt. Kändes som en bra investering!

Är sjukt svårt att driva vidare med ett så gammalt hus. Sen tog ju försäkringsbolaget den aktiva vattenskadan på 1x3 m. Vi ska försöka orka ta tag i detta när vi kommit in i huset. Finns verkligen inte tid eller ork till att driva detta vidare just nu.

Är sjukt svårt att driva vidare med ett så gammalt hus. Sen tog ju försäkringsbolaget den aktiva vattenskadan på 1x3 m. Vi ska försöka orka ta tag i detta när vi kommit in i huset. Finns verkligen inte tid eller ork till att driva detta vidare just nu.

Det förstår jag absolut, jag hoppas verkligen ni hittar orken till att dra vidare och sedan vinner och får tillbaka en del av pengarna från säljarna.

Jamen, eller hur! ;)
Fattar inte riktigt om man ska bo där. Eller arbeta där. :confused:
Det kanske är ett skyddsrum! :p
Särskilt köket påminde lite om ett kontors pentry tycker jag. Men å andra sidan så är jag en sån som vill ha ett riktigt robust bonna kök med äkta träbänkskivor, så det där nymoderna sakset är kankse jätte fint enligt andra??:confused::confused:

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Kropp & Själ Egentligen har jag ett fantastiskt bra liv. Jag älskar mitt lilla hus, jag älskar mitt yrkesval, jag har bra kollegor och en bra chef...
2 3
Svar
42
· Visningar
2 102
Senast: Thaliaste
·
Juridik & Ekonomi Anonymt nick. Väldigt långt inlägg, då jag delvis behövde skriva ner mina tankar för mig själv också ;) Jag är i 30-års ålder och lever...
2 3
Svar
49
· Visningar
5 159
Juridik & Ekonomi Jag vet inte vad jag vill med tråden men,, jag behöver lämna. Jag har koll på alla bostadsköer, privata hyresvärdar och blocket bostad...
2 3 4
Svar
75
· Visningar
8 199
Senast: Enya
·
Hemmet Mina tankar går bara runt just nu när det gäller boende. Jag har sålt min villa och ska flytta i årsskiftet. Jag har en hyreslägenhet...
2
Svar
35
· Visningar
4 743
Senast: kolblakkur
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Uppdateringstråd 30
  • Kattbilder #10