Spännande hus till salu-del 3

Status
Stängd för vidare inlägg.

Inte bara omtapetsering!!! Vad hände på övervåningen där det sågat upp till kattvinden och lämnade gluggen till ett halt fönster? (eller vad det vart där).
Snygg lösning på köksfläkten också.
Sen saknas det foder och lister lite här och var (Varför inte göra klart innan man börjar nästa rum?)
Ser ut som dem hällt ut flytspackel bredvid spismuren på övervåningen.
Sen verkar de inte kunna kakla, snacka om att kanten vid kaminen på nedervåningen var ojämn. (Det kaklade fake teglet).

Inte bara omtapetsering!!! Vad hände på övervåningen där det sågat upp till kattvinden och lämnade gluggen till ett halt fönster? (eller vad det vart där).
Snygg lösning på köksfläkten också.
Sen saknas det foder och lister lite här och var (Varför inte göra klart innan man börjar nästa rum?)
Ser ut som dem hällt ut flytspackel bredvid spismuren på övervåningen.
Sen verkar de inte kunna kakla, snacka om att kanten vid kaminen på nedervåningen var ojämn. (Det kaklade fake teglet).
Jag tror du har blivit lite yrkesskadad! :D Fniss!

Det här då?
Mäklarens beskrivning..... https://www.notar.se/kopa-bostad/objekt/4A0AQKB102O374QO#bilder
Jag skulle specifikt vilja säga att HANS ord är överflödiga. :D

Men huset är fint! ;)
Njae, fint? Ett sovrum med i stort sett bara glasväggar, dessutom södervänt? Varmt och ljust dygnet runt på sommaren, och med god insyn från Drevikens skridskoåkare på vintern?

Jag skulle känna mig enormt exponerad i ett hus med den mängden glaspartier, samtidigt som jag blir undersam om hur man får det lagom varmt i huset, sommar som vinter.
Energideklarationen hamnar på "F" (G är sämsta betyg i skalan), så det lär vara dyrt att värma/kyla också, det är ungefär var gamla gistna kåkar utan vettig isolering brukar hamna...

Njae, fint? Ett sovrum med i stort sett bara glasväggar, dessutom södervänt? Varmt och ljust dygnet runt på sommaren, och med god insyn från Drevikens skridskoåkare på vintern?

Jag skulle känna mig enormt exponerad i ett hus med den mängden glaspartier, samtidigt som jag blir undersam om hur man får det lagom varmt i huset, sommar som vinter.
Energideklarationen hamnar på "F" (G är sämsta betyg i skalan), så det lär vara dyrt att värma/kyla också, det är ungefär var gamla gistna kåkar utan vettig isolering brukar hamna...
Jag har nog inte tänkt så långt......;)

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Kropp & Själ Egentligen har jag ett fantastiskt bra liv. Jag älskar mitt lilla hus, jag älskar mitt yrkesval, jag har bra kollegor och en bra chef...
2 3
Svar
42
· Visningar
2 102
Senast: Thaliaste
·
Juridik & Ekonomi Anonymt nick. Väldigt långt inlägg, då jag delvis behövde skriva ner mina tankar för mig själv också ;) Jag är i 30-års ålder och lever...
2 3
Svar
49
· Visningar
5 159
Juridik & Ekonomi Jag vet inte vad jag vill med tråden men,, jag behöver lämna. Jag har koll på alla bostadsköer, privata hyresvärdar och blocket bostad...
2 3 4
Svar
75
· Visningar
8 202
Senast: Enya
·
Hemmet Mina tankar går bara runt just nu när det gäller boende. Jag har sålt min villa och ska flytta i årsskiftet. Jag har en hyreslägenhet...
2
Svar
35
· Visningar
4 743
Senast: kolblakkur
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Akvarietråden V
  • Promenadskor vinter