http://www.svenskfast.se/gard/blekinge/olofstrom/olofstrom/gillesnasvagen-603/123464
Jag begriper det inte, jag brukar avsky såna här tapeter (där de finns) och jag älskar främst ljusa kök - men ändå så älskar jag detta!
Varning, jag kommer nog att lägga in typ alla foton
Den här första bilden med dörrarna öppna rakt mot vattnet alltså wow
Alltså jag begriper det inte, men jag älskar såna här soffor och tydligen gör det så att jag älskar hela rummet
Fast spisen och väggmålningen(?) intill den är riktigt läckra
Beundransvärt hur de har lyckats kombinera modern och gammal stil i matsalen, jag fattar inte hur folk gör ibland
Och alltså, kontoret..! myyyys
(ja, kontor/bibliotek ska vara mörka och mysiga )
Jag paxar det här sovrummet
Och nu köket, titta vad mörkt det är
jag avskyr brunt och gult tillsammans i kök, det blir så gammaldags men ändå så ...
(de där fönstren..!)
Och badrummet!
Kolla in det stooora vardagsrummet!
(titta, de har t.o.m såna där gamla sängar )
Alltså, jag fattar inte riktigt varför men jag ääälskar det! Kanske pga att de har kunnat blanda det gamla och moderna så väl i mina ögon? Det är tur att jag inte ska flytta, annars hade jag väl köpt det och när jag hade kommit till det tomma huset så hade jag väl varit: VARFÖR köpte jag detta?! (edit: och så hade jag målat köket ljust )
Möblerna lurar verkligen mig
(men så gulligt )
Jag begriper det inte, jag brukar avsky såna här tapeter (där de finns) och jag älskar främst ljusa kök - men ändå så älskar jag detta!
Varning, jag kommer nog att lägga in typ alla foton
Den här första bilden med dörrarna öppna rakt mot vattnet alltså wow
Alltså jag begriper det inte, men jag älskar såna här soffor och tydligen gör det så att jag älskar hela rummet
Fast spisen och väggmålningen(?) intill den är riktigt läckra
Beundransvärt hur de har lyckats kombinera modern och gammal stil i matsalen, jag fattar inte hur folk gör ibland
Och alltså, kontoret..! myyyys
(ja, kontor/bibliotek ska vara mörka och mysiga )
Jag paxar det här sovrummet
Och nu köket, titta vad mörkt det är
jag avskyr brunt och gult tillsammans i kök, det blir så gammaldags men ändå så ...
(de där fönstren..!)
Och badrummet!
Kolla in det stooora vardagsrummet!
(titta, de har t.o.m såna där gamla sängar )
Alltså, jag fattar inte riktigt varför men jag ääälskar det! Kanske pga att de har kunnat blanda det gamla och moderna så väl i mina ögon? Det är tur att jag inte ska flytta, annars hade jag väl köpt det och när jag hade kommit till det tomma huset så hade jag väl varit: VARFÖR köpte jag detta?! (edit: och så hade jag målat köket ljust )
Möblerna lurar verkligen mig
(men så gulligt )
Senast ändrad: