Spännande hus till salu-del 3

Status
Stängd för vidare inlägg.
Vilken rolig tråd:D! Vi ska sälja vårat hus framöver och "må djävulen gnaga era ben" om det någonsin hamnar här:rage:;)..( skojar )
Men jag hostar nog till isf för risken finns..

Jätteroligt att få inspiration om vi hittar något nytt ställe framöver då vårat är lite för stort.
En del blir man ju mörkrädd av både hur de marknadsförs och inredning.
Å en del dreglar man ju av och bara vill ha det så.

Lite dåligt med bilder inifrån själva stugan...
http://www.skeppsholmen.se/sv/object/images/s-625293/

Hur gör man när man vill renovera? Hur kommer det dit utryckningsfordon?

Träd finns det ju på ön iaf ;);)

Mina svärisar har ett sommarhus på en ö (många sommarstugor på samma ö) och det är några grannar som köpt in pråmar så det går att köra över större saker till ön, tyg fyrhjulingar, kylochfrys, bräder mm. Om det skulle börja brinna så vetitusan hur man gör. Ambulanshelikopter finns ju om någon skulle göra sig riktigt illa. (Sthlms skärgård)

Träd finns det ju på ön iaf ;);)

Mina svärisar har ett sommarhus på en ö (många sommarstugor på samma ö) och det är några grannar som köpt in pråmar så det går att köra över större saker till ön, tyg fyrhjulingar, kylochfrys, bräder mm. Om det skulle börja brinna så vetitusan hur man gör. Ambulanshelikopter finns ju om någon skulle göra sig riktigt illa. (Sthlms skärgård)
Så har jag bott permanent. Tegelön, mitt emot Vaxholm.
Många år.............

jag stör mig så extremt mycket på detaljbilder på lösöre i bostadsannonser.

Snart kommer för övrigt mina föräldrars sommarhus ut - det är helt genomfört 70-tal. Bruna väggar, gula köksskåp, orange detaljer. Jag älskart - just för att det är så totalt genomfört (till och med porslin är 70-tal). Vi fattar ju att köparna kommer blåsa ut allt men det känns lite trist när epoker dödas, för epoken vitt och fräscht eller vad man nu kan vilja döda stället med

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Kropp & Själ Egentligen har jag ett fantastiskt bra liv. Jag älskar mitt lilla hus, jag älskar mitt yrkesval, jag har bra kollegor och en bra chef...
2 3
Svar
42
· Visningar
2 102
Senast: Thaliaste
·
Juridik & Ekonomi Anonymt nick. Väldigt långt inlägg, då jag delvis behövde skriva ner mina tankar för mig själv också ;) Jag är i 30-års ålder och lever...
2 3
Svar
49
· Visningar
5 159
Juridik & Ekonomi Jag vet inte vad jag vill med tråden men,, jag behöver lämna. Jag har koll på alla bostadsköer, privata hyresvärdar och blocket bostad...
2 3 4
Svar
75
· Visningar
8 192
Senast: Enya
·
Hemmet Mina tankar går bara runt just nu när det gäller boende. Jag har sålt min villa och ska flytta i årsskiftet. Jag har en hyreslägenhet...
2
Svar
35
· Visningar
4 743
Senast: kolblakkur
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar