Spännande hus till salu-del 3

Status
Stängd för vidare inlägg.
Jag har inte ens hästar, men jag vill flytta HIT :love: Så idylliskt fint och sadelkammaren..!
20_11611394.jpg

Man kan ju hyra ut boxarna .. :angel: Får bara hitta 33 miljoner först :crazy::p

Inte ETT spännande hus utan ett helt område som säljs med de klyschigaste floskler jag någonsin råkat ut för; "På en höjd blickar projektet ut över Mälaren som bjuder in till en aktiv livstil (sic!) för livsnjutaren. Nattdopp, bryggsegling och en hel dorado på grillen när det drar ihop sig till middag. Husen i Big Fish är precis som de heter, lite större tilltagna. Formspråket, materialvalen och placeringen av husen är något alldeles i särklass. Färgskalan i rostig korall och nude blandas med ljust trä och kalksten i en samtida tolkning av det marina. Lite Montauk på sätt och vis."

www.projektbigfish.se

Föreställ dig rymliga tomter med färdig finplanering och en sober färgsättning i något vi valt att kalla ”Seashell White”. Lägg sedan till industrifönster, dubbel takhöjd om 6 meter i mitten av huset och en gjutjärnskamin med osedvanlig hög skorsten. I det rymliga rummet på första plan skapar du ditt bibiliotek, ett rymligt hemmakontor eller en avskild del för barnflicka. Kanske ett generöst gästrum för de som kommer på besök. Utvalda hus i projeketet kan också välja till ett exklusivt organgeri med utgång från matplatsen som nyttjas året runt och utövar husets boarea.
(...) Det är lätt att hitta hem i Big Fish. Tomterna kräver inga “gröna fingrar” eller värdefull fritid. Om mjölken är slut när ni vaknar en morgon – tar ni på er morgonrocken och går ner på brunch på Jungfrusunds Marina. Simple as that

På baksidan finns den egna lummiga och lugna oasen. Det stora exteriöra stålglaspartiet blir både ett smycket i vardagsrummet men också mot uteplatsen. Här finns möjlighet att utnyttja alla kvaliteéter (sic!) med att bo i hus – grilla, njuta av långa soliga sommardagar eller bara släppa ut barnen på tomten.

:yuck:

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Kropp & Själ Egentligen har jag ett fantastiskt bra liv. Jag älskar mitt lilla hus, jag älskar mitt yrkesval, jag har bra kollegor och en bra chef...
2 3
Svar
42
· Visningar
2 092
Senast: Thaliaste
·
Juridik & Ekonomi Anonymt nick. Väldigt långt inlägg, då jag delvis behövde skriva ner mina tankar för mig själv också ;) Jag är i 30-års ålder och lever...
2 3
Svar
49
· Visningar
5 145
Hemmet Mina tankar går bara runt just nu när det gäller boende. Jag har sålt min villa och ska flytta i årsskiftet. Jag har en hyreslägenhet...
2
Svar
35
· Visningar
4 743
Senast: kolblakkur
·
Hemmet Eftersom den förra tråden blev låst startar jag en ny! Fortsätt posta spännande och intressanta hus till salu. :D Vet inte riktigt hur...
56 57 58
Svar
1 147
· Visningar
82 079
Senast: gammalek
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar