Spännande hus till salu-del 3

Status
Stängd för vidare inlägg.
Eh, ok?! :confused: Kul med total insyn i badrummet (personligen brukar jag vara näck när jag duschar) :crazy:

Inte enda problemet med det där stället, jag skulle få klaustrofobi av att bo där. "Trädgården" ska jag inte ens nämna :wtf:

Plus att det hade kanske varit en bra idé att ta bort prislapparna från homestylingmöblerna i allrummet :grin:

GAAAH!
Jag tycker att det ser knasigt ut att exteriörbilderna är fotade på ett omöblerat hus... ;)

Eh, ok?! :confused: Kul med total insyn i badrummet (personligen brukar jag vara näck när jag duschar) :crazy:

Inte enda problemet med det där stället, jag skulle få klaustrofobi av att bo där. "Trädgården" ska jag inte ens nämna :wtf:

Plus att det hade kanske varit en bra idé att ta bort prislapparna från homestylingmöblerna i allrummet :grin:
Det är ju total insyn vart man än är.

Trångt, litet, grannar tätt inpå, och så ligger det i hamnområdet...

Äh, man måste ju visa vad inredningen kostar, ju:p

Det är ju total insyn vart man än är.

Trångt, litet, grannar tätt inpå, och så ligger det i hamnområdet...
Drömboende *not* :yuck:

Ljusinsläpp i all ära, men då ska man bo så att ingen kan se in och att man inte kan se rätt in till grannen... :wtf:

Inser att jag bor bra trots närhet till stor väg - jag har närmsta granne 100 m bort åt ETT håll och vi ser inte varandra i trädgårdarna ens, tre håll åt skog och/eller hagar... :love:

För man ska kunna vädra ordentligt??? Om någon släppt en brakskit? Eller är bostaden för nudister?
Ah, det måste vara därför... Men. toadörren leder ut på den största delen av balkongen - tänk om man har middag då? Då går det ju inte så bra med vädringen:crazy:

Efter att ha tittat lite till på bilderna:
Duschkabinen verkar ju knappt gå att öppna ordentligt för toastolen.
Och inte skulle jag vilja bära möbler upp för den trappen heller.

http://www.svenskfast.se/fritidshus/norrbotten/overtornea/juoksengi/juoksengi/stora-vagen-48/102179 Själva huset är inte så speciellt, men det intressanta blir ju att ge en vägbeskrivning... :D

Det roliga med strandtomt vid torneälven är ju också att det bara är roligt på sommaren. På vintern kommer isen, och jag har sett hus som legat mycket längre från älven än det där flytta sig över tomten. Huset kanske står på en helt annan adress på våren och så är problemet löst?

Jag vill veta vad en oäkta strandtomt är eftersom mäklaren tryckte så på att det är en äkta strandtomt... :cautious:

För mig är en oäkta strandtomt en tomt som ger skenet av att gå ända ner till vattnet, men som sen visar sig sluta en bit innan. Mellan tomten och vattnet finns sedan tex strandskyddat område, kommunal mark eller gångstråk mm.

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Kropp & Själ Egentligen har jag ett fantastiskt bra liv. Jag älskar mitt lilla hus, jag älskar mitt yrkesval, jag har bra kollegor och en bra chef...
2 3
Svar
42
· Visningar
2 089
Senast: Thaliaste
·
Juridik & Ekonomi Anonymt nick. Väldigt långt inlägg, då jag delvis behövde skriva ner mina tankar för mig själv också ;) Jag är i 30-års ålder och lever...
2 3
Svar
49
· Visningar
5 135
Hemmet Mina tankar går bara runt just nu när det gäller boende. Jag har sålt min villa och ska flytta i årsskiftet. Jag har en hyreslägenhet...
2
Svar
35
· Visningar
4 743
Senast: kolblakkur
·
Hemmet Eftersom den förra tråden blev låst startar jag en ny! Fortsätt posta spännande och intressanta hus till salu. :D Vet inte riktigt hur...
56 57 58
Svar
1 147
· Visningar
82 074

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

• Tvättstugedrama
Tillbaka