Spännande hus till salu - del 2!

Status
Stängd för vidare inlägg.
Hu, vilka dammgömmor och vad mycket spindlar och andra kryp som skulle älska att flytta in dit. :wtf:
Hur gör man om man vill möblera om, ifall man ledsnar på färgerna, om något går sönder? Nä, det är inget ställe för mig. :meh:
Vad du är petig! :D Problem med spindlar, damm, ommöblering och färger - vad är väl det när man får ett eget svamphus? Har du inte hört

Svårt att se skicket utifrån bilder, men taken på byggnaderna ser friska ut och är stommen det med så är det mycket värt. Panel och badrum går alltid att byta, men är taket dåligt kan skadorna vara så mycket värre. Bedrövlig storlek på tomten dock, hur kan man ens försöka sälja det med argumentet att det går att bygga stall? :confused:

om man tittar på planritningen så ser våningen med "simhallen" ut som att det kan ha varit typ omklädningsrum i dom andra rummen.. kanske en sjukgymnast har bott där?! :D
Ja jag funderade också på det, det borde inte vara för typ handikappade för det känns inte så smidigt att ta sig fram i huset. Jag är sjukt sugen på att gå på visningen bara för att jag är nyfiken! :D

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Hemmet Eftersom den förra tråden blev låst startar jag en ny! Fortsätt posta spännande och intressanta hus till salu. :D Vet inte riktigt hur...
56 57 58
Svar
1 147
· Visningar
82 079
Senast: gammalek
·
Hemmet På grund av lite specifika frågeställningar så väljer jag att skapa en egen tråd i stället för att kapa husköpar-tråden. Som ni vet så...
2 3 4
Svar
79
· Visningar
8 140
Senast: QueenLilith
·
  • Låst
Hemmet Tråden började bli lite lång så jag fixade en ny! http://objekt.fastighetsbyran.se/Objekt/?source=Hemnet&ObjektId=1172590&images=1 Ja...
103 104 105
Svar
2 088
· Visningar
172 858
Senast: vallhund
·
  • Låst
  • Artikel Artikel
Dagbok Igår var första kvällen hemma och jag noterade hur tidigt det blev mörkt på kvällen. Det var förvisso äkta skitväder ute men jag gjorde...
Svar
0
· Visningar
255
Senast: Magiana
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

• Tvättstugedrama