Spännande hus till salu - del 2!

Status
Stängd för vidare inlägg.
Åh, det där tittade jag på igårkväll. Har fått plötslig hemnetfeber och känner att jag desperat måste köpa hus. :D Undrar om jag skulle palla att pendla från Vallentuna till stan varje morgon i rusningstrafik...

Jag kör Vallentuna -Kista varje morgon och det tar ca 20 min. Lite längre tid hem då det alltid är kö på avfarten mot Häggvik. Men in till stan, ingen aning. Till Bromma går det ganska fort eftersom de bryggt om vägen vid Ursvik/Kista. :)

Jag kör Vallentuna -Kista varje morgon och det tar ca 20 min. Lite längre tid hem då det alltid är kö på avfarten mot Häggvik. Men in till stan, ingen aning. Till Bromma går det ganska fort eftersom de bryggt om vägen vid Ursvik/Kista. :)
Det tar inte längre alltså? Det lutar åt att jag kommer börja jobba i Kista rätt snart, så då kanske den frågan är löst :D

Det tar inte längre alltså? Det lutar åt att jag kommer börja jobba i Kista rätt snart, så då kanske den frågan är löst :D

Kanske lite längre tid när det är is och snö ute, det körs sakta :p jag bor ca 5 km från vallentuna centrum, söder om staden. Så räkna med ca 25 min bilkörning från Vallentuna by. Sen kan det kanske gå fortare om man kör Upplands Väsby-hållet, jag genar på småvägar, blir smidigast för mig :)

Jag hade blivit smått galen på att det är så kalt runt huset. Inga träd, inga buskar, ingen häck. det kommer att ta 15-20 år innan det blir någon lummighet att tala om där. Som att bo i ett skyltfönster.

Huset är fint men som det ligger... huuu

Nä i Vaggeryd vill man inte bo. Jag hade gärna haft huset där jag bor nu för som du säger så är det kalt. Har för mig det var ett pyttetlitet hus från början som revs och så byggdes detta.

4cubf0eq1mn8a5ot.jpg

åh jag går lite igång, om jag någonsin skulle ta hand om ett renoveringsobjekt så får det bli något liknande detta:
http://www.svenskfast.se/gard/vastra-gotaland/ulricehamn/ulricehamn/liared/liared-lindas-103/90082
4csi5ff3kpnp44l9.jpg

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Hemmet Eftersom den förra tråden blev låst startar jag en ny! Fortsätt posta spännande och intressanta hus till salu. :D Vet inte riktigt hur...
56 57 58
Svar
1 147
· Visningar
82 079
Senast: gammalek
·
Hemmet På grund av lite specifika frågeställningar så väljer jag att skapa en egen tråd i stället för att kapa husköpar-tråden. Som ni vet så...
2 3 4
Svar
79
· Visningar
8 140
Senast: QueenLilith
·
  • Låst
Hemmet Tråden började bli lite lång så jag fixade en ny! http://objekt.fastighetsbyran.se/Objekt/?source=Hemnet&ObjektId=1172590&images=1 Ja...
103 104 105
Svar
2 088
· Visningar
172 858
Senast: vallhund
·
  • Låst
  • Artikel Artikel
Dagbok Igår var första kvällen hemma och jag noterade hur tidigt det blev mörkt på kvällen. Det var förvisso äkta skitväder ute men jag gjorde...
Svar
0
· Visningar
255
Senast: Magiana
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

• Tvättstugedrama