Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Det är naturligtvis olika för alla. Men för mig hade ett sådant beslut varit början på slutet.
Jag vill se sova med min make, använder öronproppar så slipper jag hans snarkningar
Det gör jag med. Men inte tar det bort snarkningar inte. Det bara dämpar ju. Så är man lättväckt och lättirriterad så hjälper det föga.
Jag och min partner sover bra i samma säng . Bägge två är stillsamma typer i sömnen och sängen är lagom stor till två. Katten däremot! Han ser det som sin livsuppgift att jag vaknar i tid till jobbet, ibland med goood marginal (läs: vid solens uppgång). När han sover i sängen tar han dessutom mest plats av oss alla tre, sin ringa storlek till trots .
Jag har provat de flesta, de enda som inte är för stora är de i storlek small på apoteket. Har SÅ små öron.Prövat olika märken? Är väldigt lättväckt men även ljuskänslig. Fick pröva mig fram innan jag hittade bra öronproppar och sova med ögonmask har gjort att jag sover bättre. Samt att vi flyttade från lägenhet till hus där det är mindre störning runt omkring.
Sex har man inte bara på natten, eller sovrummetÄr det så vanligt med par som har separata sovrum? Jag kan verkligen inte se mig själv leva i en relation där man inte sover ihop. Men efter att ha läst folks anledningar till separat sovrum så låter det lite mera logiskt, däremot inte speciellt romantiskt.
Ni som sover separat; hur ser erat sexliv ut?
Det hinns med på andra tider på dygnetÄr det så vanligt med par som har separata sovrum? Jag kan verkligen inte se mig själv leva i en relation där man inte sover ihop. Men efter att ha läst folks anledningar till separat sovrum så låter det lite mera logiskt, däremot inte speciellt romantiskt.
Ni som sover separat; hur ser erat sexliv ut?
Nej, såklart inte. Men det faller sig möjligen mer naturligt att ha sex som rutin då om man vaknar upp och sover brevid varandra varje morgon/kväll. Tror jag? Kanske är jag helt ute och cyklar.Sex har man inte bara på natten, eller sovrummet
Nej, såklart inte. Men det faller sig möjligen mer naturligt att ha sex som rutin då om man vaknar upp och sover brevid varandra varje morgon/kväll. Tror jag? Kanske är jag helt ute och cyklar.
Det beror på vad man tycker om. Nu sover vi ju i samma säng men vi har nästan aldrig sex vare sig morgonen eller kvällen. Trött, småirriterat sex på natten, nej tack. På morgen när man känner sig allmänt ofräsh, behöver kissa och dålig andedräkt, nej tack.Nej, såklart inte. Men det faller sig möjligen mer naturligt att ha sex som rutin då om man vaknar upp och sover brevid varandra varje morgon/kväll. Tror jag? Kanske är jag helt ute och cyklar.