Jag älskar att slippa sova ensam
Klart viktigaste punkten för mig i mitt singelliv.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Sover ni ihop med era sambos?
Min sambos snarkar och rör sig mycket på natten och jag får svårt att sova..
Funderar på olika sovrum men känns samtidigt tråkigt..
Men jag kanske är en avfälling i det här avseendet, jag har nämligen väldigt svårt för det där tänket att om si och så delar av 'standard-intimiteten' inte är på ett speciellt sätt (ofta 'som alla andra har det') så är det ett tecken på att förhållandet är på väg åt pipsvängen.
Fast just i denna tråd tycker jag inte att det varit den mentaliteten. Att några tycker det om sitt förhållande men inte värderar andras, tycker jag varit andan.
Sover ni ihop med era sambos?
Det finns inget bättre än att få somna med min fina sambo tätt intill
Vi delar täcke & även om vi rör oss mycket och byter sovställning genom natten så brukar vi alltid ha hudkontakt på något vis. Ofta rumpa mot rumpaeller fot mot ankel & hålla hand
![]()
Jag sover superbra med min partner, han sämre med mig. Han ligger på min sida i fem minuter- jag älskar att vara nära, han blir för varm. Sen somnar jag och börjar snarka och sparka. Han rullar då över till andra sidan och sätter i öronproppar. Fungerar ganska bra med proppar, innan hade han svårt att sova ibland.Sover ni ihop med era sambos?