Sv: Sorg i huset.
Men en kattunge på 9 veckor har inte hunden levt med i flera år och en så liten katt har heller inte hunnit vänja sig vid hundar.
En kattunge är busig och far runt och det är mycket lätt att en hund tar en liten katt för ett bytesdjur.
Och ja, du kan skriva att hunden omplaceras till hem utan katt då den inte är pålitlig med katt eller andra smådjur. Helt normalt!
Och nej, du kan inte låta avliva hunden för att den har tagit en kattunge. Hunden har inte reagerat på något konstigt sätt.
Mitt fel? Hade det varit ute hade jag kunnat accepterat det, men inomhus i ett rum där de absolut inte får vara och inte har varit i när jag inte varit hemma under de senaste 4 åren. De hade nyss fått mat. Jag kan inte acceptera det och omplacera henne hur ska jag då skriva, omplaceras för att hon hade ihjäl min kattunge på 9 veckor?
Nej, som det ser ut nu, blir det vetrinären på torsdag!
Jag anser att den som har ihjäl en i flocken, inte har alla hemma.
Hon vet att katterna bor där och att hon ska ge fan i dom, dom bode trots allt där långt innan henne.
Men en kattunge på 9 veckor har inte hunden levt med i flera år och en så liten katt har heller inte hunnit vänja sig vid hundar.
En kattunge är busig och far runt och det är mycket lätt att en hund tar en liten katt för ett bytesdjur.
Och ja, du kan skriva att hunden omplaceras till hem utan katt då den inte är pålitlig med katt eller andra smådjur. Helt normalt!
Och nej, du kan inte låta avliva hunden för att den har tagit en kattunge. Hunden har inte reagerat på något konstigt sätt.