MsSleepalot
Trådstartare
Hur sover/sov era 1-6 månader gamla barn? Sov dom på nätterna? Hur många gånger var ni upp på en natt o ni var upp nått? Hur sover dom under dagen?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Tuva är 4 månader. Hon somnar vid 19.30-21 på kvällarna oftast. Sover i vår säng för hon måste ammas till sömns och jag kan inte lyfta över henne utan att hon vaknar. Sen brukar hon vakna till några gånger så jag får gå in och amma om henne under kvällen. På nätterna är det samma sak, hon vaknar till och kan oftast inte komma till ro av sig själv eller med napp så då måste jag amma för att hon ska somna igen. Hon vaknar kanske en gång under natten och är hungrig och äter ett tag innan hon somnar igen.
Så håller det på på nätterna, vet inte hur många ggr eg hon vaknar. Men vi går upp runt 8-9. Då är hon vaken ett par timmar, sen sover hon ca 45 minuter och är vaken ett par timmar igen och sover sen en längre stund. Ca 2 timmar. Men vaknar oftast till så jag får gå och amma om igen för att hon ska komma till ro. Ibland bara en gång, ibland typ... 4.
Någon som vet hur man ska få bukt med det? Jag vill också ha ett barn som sover så bra som alla andras som ni skriver om.