Sommarträff Östergötland!

Sv: Sommarträff Östergötland!

Då kanske det inte går förrän i augusti då?

Jag är borta i helgen osm kommer och första helgen i juli. Amk är borta de 2 första helgerna i juli (om jag förstått det hela), sista helgen i juli är det kurs.

Då återstår endast 19-20 juli, eller något helg i augusti.

Men då får det kanske bli i augusti istället eftersom inte alla kunde 12-13 juli heller.

I augusti tror jag att jag kan de flesta helgerna. Vore kul om det blev i början på månaden, annars känns det väldigt långt bort :)

Hur blir det med vår sommarträff, några som har tid och lust att ses en dag?

I vacker slottsmiljö kanske;)?

Absolut, jag kan när som! Just nu har vi en ljuvlig brygga att sitta på, och vädret ska ju bli bra framöver. Jag föreslåt härmed denna helg eller 9-10 augusti.Vad tycker ni?

Vi kan inte denna helg, ska på AR-kurs då. ;)
Men helgen 9-10:e augusti passar oss fint! :)

an inte heller denna helg - kurs ;).

Men 9:e el. 10:e passar bra!

:eek: Vart ska ni nånstans? ;)

Då satsar på vi på 9-10 augusti, det blir jättebra!

Hej!

Jag är också gärna med på en sommarträff:D. Jag kan också 9-10 aug.

/Tjalle

Vilken dag passar er andra bäst, lördagen eller söndagen?

Vilken tid ska vi säga?

Mat som sist, eller (=ta med eget)? Grillning är ju annars inte helt fel heller, om vädret tillåter :d

Lördag, om jag får säga mitt. :) Då är det ingen brådska hem, jämfört med söndagen då återgång till jobbet väntar efter semestern... :crazy:

Enklast är väl om var och en tar med mat att äta, men visst kan vi väl kanske samordna det med grillad mat? :)

Visst håller med Neph. lö blir nog bäst.

Grilla vore trevligt om Amk kan fixa grillen så tar vi väl med vad man vill äta.

/T

Låter jättetrevligt! Gärna grillning om vädret tillåter :)

Lördag passar mig bra, men kan kanske inte stanna så sent då, men vi kan ju ses skapligt istället :laugh:

Lördag passar mig utmärkt. Jag kan fixa grillen, så tar alla med något gott att grilla. :)

Är det någon som är sugen på att ta med häst? Ridbanan är rktigt fin nu, det är bara hoppas att det är torrt när vi ses så den håller sig fin också. Jag rider gärna Aswan, min Pemba är inte mycket att göra med än så länge.

Vad tror ni för tid?

Jag tar inte med ngn häst, det är inte mycket att göra med ngn av dem.

Liknande trådar

Hästhantering Detta är en ganska lång historia och jag kan ha svårt för att vara kort och koncist. 2022 blev mitt halvblod ensam och behövde...
3 4 5
Svar
99
· Visningar
15 354
Senast: Juli0a
·
Samhälle Jag har valt att vara anonym på grund av, vad jag tycker, uppenbara anledningar. Jag vet inte riktigt hur jag ska beskriva det som har...
2
Svar
39
· Visningar
7 139
Senast: mars
·
Relationer Jag såg att min gamla tråd från i våras hade låsts, men jag fick så himla mycket fina och kloka ord av er den gången, så jag gör ett...
7 8 9
Svar
166
· Visningar
24 628
Hästmänniskan Jag har i stort sätt redan bestämt mig för att sälja min häst, har bokat in providing i helgen men självklart tvekar jag och har sån...
Svar
11
· Visningar
3 821
Senast: Fiorano
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

• Tvättstugedrama