Sommarträff Östergötland!

Sv: Sommarträff Östergötland!

Absolut!

Jag fixar som sagt grill, och ska snygga till ridbanan tills ni kommer. Hur många blir vi?

Amk
Nephtys

Låter kul med träff! Finns det plats för fler?

Absolut! Vad roligt att du är från Motala, då har du nära hit :)

Absolut! Vad roligt att du är från Motala, då har du nära hit :)

Ja det har jag, nu vet jag ju inte exakt var ni ska hålla till iofs... :rofl:
Tyvärr så blir det nu inte så att jag kan komma. Hade glömt bort att jag skulle upp och hjälpa syster och svåger med husbygge... :( Hade ju MYCKET hellre suttit och pratat häst och ridning!! Förhoppningsvis en annan gång.

Jag bor på Ulvåsa, en mil utanför Motala. Synd att du nte kan komma, men du är välkommen en annan gång och vi ses i september!

Jag hoppas jag kan komma med på någon träff senare, då jag ska flytta ner till Linköping den 16 aug. :D
Hästen kommer dock senare.:)

Vad roligt, välkommen till Östergötland! :)

Då är vi alltså:
Amk + medryttare Virre
nepthys med Titan
marer
tjalle

Nu är rdbanan klippt, så nu håller vi bara tummarna för bra väder. Är det något mer jag ka förbereda, eller kör vi på spontanitet och gör vad vi känner för?

Jag bor på Ulvåsa, en mil utanför Motala. Synd att du nte kan komma, men du är välkommen en annan gång och vi ses i september!

Hej igen! Det har nu blivit avstyrt med husbygget denna helg pga utlovat skyfall. Så jag tänkte komma imorgon! Amk - ta kontakt är du snäll så jag vet vart jag ska.

Hejsan!

Min sambo kommer också med på träffen. :)
Sedan fick jag ett telefonsamtal från ytterligare en tjej som nog ville komma, jag vet inte ifall hon har tagit kontakt med dig Amk? Hon behöver nog vägbeskrivning i så fall.

Vad roligt! Mitt nummer är 0704-356859.

Vägbeskrivning från Motala: Kör Fornåsa vägen, sväng vänster mot Ekebyborna efter Ulvåsa möbler. Sväng sedan vänster mot Ulvåsa, vid häcken tar ni höger. Parkera när ni kommer fram till en hästhage bland husen.

Vägbeskrivning från Linköping: Kör mot Fornåsa, sväng höger vid skylt mot Ekebyborna, sedan vänster mot Ulvåsa, höger vid häcken och parkera vid hästhagen bland husen.

Vad trevligt. Nej, hon har inte tagit kontakt med mig. :)

Tja,

Tyvärr fick jag annat för mig.
Ehmm ska glo på en häst:o

/T

Jag har tyvärr inte möjlighet att vara med imorgon, kanske nästa gång.

/Marion

Liknande trådar

Hästhantering Detta är en ganska lång historia och jag kan ha svårt för att vara kort och koncist. 2022 blev mitt halvblod ensam och behövde...
3 4 5
Svar
99
· Visningar
15 354
Senast: Juli0a
·
Samhälle Jag har valt att vara anonym på grund av, vad jag tycker, uppenbara anledningar. Jag vet inte riktigt hur jag ska beskriva det som har...
2
Svar
39
· Visningar
7 139
Senast: mars
·
Relationer Jag såg att min gamla tråd från i våras hade låsts, men jag fick så himla mycket fina och kloka ord av er den gången, så jag gör ett...
7 8 9
Svar
166
· Visningar
24 628
Hästmänniskan Jag har i stort sätt redan bestämt mig för att sälja min häst, har bokat in providing i helgen men självklart tvekar jag och har sån...
Svar
11
· Visningar
3 821
Senast: Fiorano
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

• Tvättstugedrama