Tillit
Trådstartare
Sv: Sommarmammornas fortsättningstråd!
Om det är så så lyfts en enorm tyngd från mitt bröst om jag får säga så!! Jag borde visst läsa på lite mer... Du är hur som en ängel
Vi kör också lite händer det så händer det, sen får man lita på att när det händer så är man redo
Emil har, på tal om försiktighet, sedan ganska länge lärt sig att gå ner för kanter med benen först, baklänges liksom. Väldigt praktiskt och förnuftigt, men såklart ramlar han ändå ibland.
Vi kör som innan - blir det så blir det Hade ju vart helt underbart med en liten till, men samtidigt är det himla skönt att ägna L all uppmärksamhet.
Jag vet inte om jag är korkad, men det här med SGI - grundas inte den på lönen man har som fast anställd? Om man får ett barn till så borde man få samma SGI som med första eller? Jag vet att man får det om man blir gravid inom 1 år och 9 månader, men så som jag fattar det så får man det sen också under förutsättning att man har en fast tjänst. Eller?
Om det är så så lyfts en enorm tyngd från mitt bröst om jag får säga så!! Jag borde visst läsa på lite mer... Du är hur som en ängel
Vi kör också lite händer det så händer det, sen får man lita på att när det händer så är man redo
Emil har, på tal om försiktighet, sedan ganska länge lärt sig att gå ner för kanter med benen först, baklänges liksom. Väldigt praktiskt och förnuftigt, men såklart ramlar han ändå ibland.