Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Sänkte sängen igår så att han inte ska kunna trilla ut och inatt har vi alla sovit som krattor. Pust, lugnar det ner sig efter att nyhetens behag slutat? Han har stått på knä och studsat halva natten känns det som.
Vi fick OK-stämpel i rumpan på vår kontroll. Han fixade inte att slå två klossar ihop med varandra och när han hade kastat den ena klossen på sköterskan 3 gånger så sa hon att det inte var en så viktig grej Skulle jag också sagt om jag fått en träkloss på tutten 2 gånger och en gång i huvudet
Hur tänker ni andra förresten med syskon? Jag pendlar väldigt mellan att vilja ha en till nu nu nu och att vi har det så bra så att jag kan känna att jag vill vila lite i det nu, bara njuta och ta vara på varandra innan vi tar nästa lilla plutt...svårt det där, för man har ju också det här med SGI att tänka på..
Jag vet inte om jag är korkad, men det här med SGI - grundas inte den på lönen man har som fast anställd? Om man får ett barn till så borde man få samma SGI som med första eller? Jag vet att man får det om man blir gravid inom 1 år och 9 månader, men så som jag fattar det så får man det sen också under förutsättning att man har en fast tjänst. Eller?