Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Jag såg din fina mage i magbild-tråden. Har din bebis fixerat sig? Tänkte på magformen, mesta putet ovanför naveln (precis som min )Jag är i vecka 39 och i ett par dagar nu så har jag haft värk likt mensvärk och haft ont i nedre delen utav ryggen. I tre dagar har jag även haft en ilande smärta i underlivet och idag eller rättare sagt ikväll så har denna ilande smärta blivit mer regelbunden. Smärtan stannar bara i 2-3 sekunder och försvinner sedan. Samtidigt som den ilande känslan kommer så blir jag även tillfälligt kissnödig.
Vad beror detta på? Det är väl ingenting på gång?
Jag hoppas det! Även om jag inte var förvånad över att bli hemskickad idag (hade faktiskt räknat med det) så vill jag ju ändå att det ska hända något. Fast lite läskigt är det samtidigt. "Hjälp, vi ska verkligen ha barn!!!"Vad skönt att allt såg bra ut med den lill*, nu kommer det nog igång inom kort!
"Hjälp, vi ska verkligen ha barn!!!"
Luden skrev:"Hjälp, vi ska verkligen ha barn!!!"
Ja, jag tror aldrig man kan känna sig riktigt förberedd? När vi åkte in "akut" för 1½ vecka sedan så var vi definitivt inte redo att bli föräldrar - hade inte hunnit köpa hem blöjor, kläder etc eller packa någon BB-väska, men vi var inte mer redo idag heller. Visserligen har vi fått till en väska, men vad 17? Bebisen är ju beräknad till den 20/8 !?! Fast jag tror inte att jag kommer att känna mig föräldraredo ens när det är dags att åka in i "skarpläge".
Åh vad jag känner igen mig.
Var tredje timme, är det oftare eller mer sällan än du matat hittills?
Vad roligt! Fast egentligen har jag varit jätteslapp med det här att förbereda BB-väska och matplanering (för maken), det är maken som tjatat på mig. Men visst är det bra att ha grejerna i ordning, det kan bli himla bråttom när man väl ska in.Jag måste berätta att du har inspirerat mig.
Skönt att få sova ut.Har sovit rekord bra i natt, hela 8 timmar utan att vakna, vet inte när de hände sist. Känner mig redo och utvilad, please come out now!