Sv: Sommarmammor 2010 forts
Men ärade sommarmammor. Vad är det frågan om?
Nu vänder vi det här och får ett fint slut på veckan, bestämmer jag.
Själv har jag låtit mig bli vaxad under armarna Inte så skönt, men leeent
Och i övrigt haft en skön dag!
Men ärade sommarmammor. Vad är det frågan om?
Denna vecka har verkligen varit kass, först brakade nya laptopen med alla bilder på Mikaela, sen blev något knas med vår bil så den läcker olja och nu sambon...
Här har dagen varit ovanligt kaosartad!
Det började med att elen försvann, tydligen hade en fas brunnit i elledningen men innan jag kom på det så hann jag testa alla säkringar och kuta upp och ner för källartrappan ett antal gånger.
Det tog några timmar innan det var fixat.
Då visar det sig att vi inte har något vatten (egen brunn). Så det var bara att pallra sig ner i källaren och hydroforrummet (litet, trångt och lågt i tak) för att fylla på luft och starta upp åbäket igen.
Strax därefter kommer min bror och ska såga ner en tall inför avloppsgrävningen, det blåser lite för mycket och tallen föll åt fel håll...
Själv har det inte varit så kul här heller i veckan... Min pappa var här o hjälpte till att riva bland möget o högg av halva vänster tummen
Veckan här har inte heller varit bra, vår gammelkatt är sjuk, vi var hos vet förra veckan och så blev hon bättre, men nu är hon sämre igen och vi sitter och funderar på vad vi ska göra.
Nu vänder vi det här och får ett fint slut på veckan, bestämmer jag.
Själv har jag låtit mig bli vaxad under armarna Inte så skönt, men leeent
Och i övrigt haft en skön dag!