Sv: Sommarmammor 2010 forts
*kl*
Var hos BM idag. Allt såg bara fint ur. Lillen är nu helt fixerad o växer som han ska, SF 38 cm. Jag fortsätter svälla av vätska, gått upp 5 kg på 2 veckor vet inte vart dom satt sig dock, så nu har jag krupit till korset o köpt stödstrumpor. Tyvärr inte så angenämnt när det är varmt ute.
Nu är det bara o vänta. Knappt 1 1/2 vecka kvar till BF! LÄNGTAR
förstå när den värsta tjockmagen är borta, vätskan börjar försvinna ur kroppen, man är inte så otymplig längre kanske tom klarar av att ta en promenad utan att det känns som om höfter, fötter o fogar ska överge en helt o hållet! O så det bästa av allt man har sin lilla älskling där som man kan snusa på o glädjas över!!!
Åh dagens tragedi! Mina favorit mammabyxor gick sönder idag
Ett par linnebyxor jag ärvt av min sambos moster gav idag upp i grenen, tyget blev för tunt o sprack! HUR ska jag överleva de närmaste veckorna, det är aldelens för varmt för jeans, har iof shorts o kjol men det är inte snyggt med stödstrumpor
Måste kolla om mamma kan hjälpa mig att rädda byxorna!!!
*Mabuse*
Vet att du hade en skitförlossning med allt vad det innebar och jag lider med dig men tänk efter lite hur du skriver ibland. Det är kanske inte alla som uppskattar att få höra att värkar är som att bli krossad av ett skruvstäd, eller att MAN kommer att kräla på golvet under värkarna när man blir igångsatt.
Tror att dom flesta här vet att DET KOMMER ATT GÖRA ONT men det finns kanske dom som inte behöver få det uppmålat så som det blir här ibland. Vädjar bara lite tänk på hur det kan läsas av andra som inte kommit dit ännu o som dessutom kanske är rädd o nervös inför förlossningen.