Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Men min skrutta växte också 3 cm på en vecka och gick upp 120g. Veckan efter var det tvärtom. Växt 1cm och gått upp 300g Vi får hoppas det är likadant
I mitt fall var det samma sköterska som mätt henne.
Trist med mjölkstockning. Jag har aldrig haft det. Mina dattar läcker som tur var ut när de blir överfulla. Är det någon som vet vad exakt det beror på? Alltså att man får mjölkstockning.
Vad gäller din viktminskning så är jag bara avundsjuk
Trist med mjölkstockningen, men inte ska du tycka synd om bebis för att du har mjölkstockning? Det är ju dig det är synd om, det gör ju ont!
*kl*
Och här har det blivit barn!
*kl*
Nu kanske det äntligen är pågång att hända något!
Det som jag misstänker är det sista av slemproppen släppte nyss. Va iaf lite blodsrimmor i.
Misstänker även att jag läckte vatten inatt vid kl 3, men bara lite. Har nu börjat få lite onda värkar, dock ganska täta och korta. Men har tagit två alvedon nyss. Ska se om jag kan sova lite till nu om inte ska jag nog ringa FL och höra om vi kan komma in på en koll idag! Håll tummarna för att det är på riktigt nu!
Kl
aneka är på väg in nu! Hon tror att hon blir hemskickad igen men vi får se vad som händer. Spännande!
/blivande moster