Sommarmammor 2010 forts

Sv: Sommarmammor 2010 forts

*kl*

Tack för gratulationerna!:bow:

Jag ska sätta mig och fila på en förlossningsberättelse i den skapade tråden!

*kl*

Nu vill jag att mina SD ska börja gör ONT! Har massor av sd hela tiden nu, tätt! Så varför kan dom inte bara börja göra ONT och göra lite nytta!?

Stort Grattis!

I morgon e de min tur, har 3 "möten" på dagen men efter 6 passar bra. Har precis varit på bio och sett nya Beck. Lär väl vara sista bio besöket på ett tag.....

Håller tummarna för dig att din bebis är mer punktlig än min! :)
Börjar hejja dansa för dig efter kl 6 imorgon då! :banana:

åhhhh- grattis!!! Häftigt! Allt har gått fort förmodar jag för visst skrev du igår?
ska allt läsa sen :)

Stort Grattis !

Nu har ni precis samma konstellation som vi !

Tvillingflickor och en 5 år yngre lillebror !

*kl*

Nu kanske det äntligen är pågång att hända något! :banana:

Det som jag misstänker är det sista av slemproppen släppte nyss. Va iaf lite blodsrimmor i.
Misstänker även att jag läckte vatten inatt vid kl 3, men bara lite. Har nu börjat få lite onda värkar, dock ganska täta och korta. Men har tagit två alvedon nyss. Ska se om jag kan sova lite till nu om inte ska jag nog ringa FL och höra om vi kan komma in på en koll idag! Håll tummarna för att det är på riktigt nu! :bump:

Åh supergrattis!!!! Då han du före mig med god marginal ;) Kul med en liten norrlänning till :bump:

Verkade dock vara falsklarm :( har kunnat sovit en stund nu! Fast verkar som att jag läckt mer vatten nu! Ska upp och lägga i papper och se om det blir blött! Men det borde ju inte vara allt för långt borta iaf! :)

Åh vi hejjar för fullt här hemma! Jag tycker dock att du ska ring fl om du misstänker att du läcker vatten för då ska du in för koll. Om du läcker och inte får värkar inom 2 dygn sätts du igång. Så ring fl och vi fortsätter skaka rumpa!

Har pratat med dom, men dom trodde att det nog bara va slemproppen som va extra blöt där ett tag och sen kom klumpen, uäk! Så jag skulle bara avvakta nu och se om det kommer vatten. Eller om värkarna blir värre då förståss. Nu gör dom visserligen ont men dom är fortfarande korta och täta. Så det är nog bara förvärkar eller något. Men förhoppningsvis borde det ju sätta igång snart! :banana:

Vad bra, spännande! Har du prövat ta två alvedon och en dusch för att se om det går över eller fortsätter?

Liknande trådar

Fritid På onsdag 28/8 börjar Paralympics och det sänds på SVT/svtplay. Ska ni kolla? :banana: Här finns sändningstider och deltagare: 28...
Svar
12
· Visningar
469
Senast: Rosett
·
Kultur Hur många program kommer du lyssna på? Vem ser du mest fram emot? Och till sist vem blir din utmaning att lyssna på? Här är alla...
7 8 9
Svar
177
· Visningar
17 552
Småbarn Ny tråd och prefixet är numera små barn! Och ni får stå ut med min ikon ytterligare en gång ;) MARS 2:a FengurLaugar, 2:a barnet...
86 87 88
Svar
1 743
· Visningar
88 700
Senast: Olina
·
Gravid - 1år Snart nytt år men redan ny tråd! Och ni får stå ut med min ikonbild en gång till ;) MARS 2:a FengurLaugar, 2:a barnet. Emelie född 3/3...
99 100 101
Svar
2 003
· Visningar
79 851
Senast: snna
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar