Guldaskig
Trådstartare
Men verkligen oväntat, jag var i chock och kunde knappt tro att det var sant
Jag ser att jag bara klagar om allt. Jag har världens goaste, finaste lilla bebis som jag aldrig skulle vilja vara utan, det är bara att det blir ofta för mycket i kombination med allt annat. Känns tråkigt att jag mest bara vill att han ska bli större just nu. Jag försöker se det fina i den här tiden och vara i nuet, men det är definitivt svårare den här gången än när storebror var bebis när jag kände att jag räckte till mycket bättre psykiskt och fick mer återhämtning. Jag tyckte att bebistiden med storebror var den bästa tiden jag haft i livet så det är rätt stor kontrast mot den här gången.
Men dessa bebishänder alltså, finns det något mysigare? Små och varma och så mjuka och knubbiga. Jag skulle vilja ha något fint kort på dem. Jag måste försöka fixa det.
Du får klaga! Och behöver absolut inte be om ursäkt för det. Att ha barn är det svåraste som finns och att få dem att sova är om möjligt ännu svårare. Vår nu 3-åring låter lite som er bebis, det var bedrövligt och allt kändes så otroligt jobbigt. Sömnbrist är inte att leka med Så jag känner verkligen med dig. Det blir bättre
![Red heart :heart: ❤️](https://cdn.jsdelivr.net/joypixels/assets/8.0/png/unicode/64/2764.png)