Jag saknar brieost . Ska nog ha det i förlossningsväskan .Det här med att ha begränsad tillgång till ost måste jag säga att jag ogillar skarpt. Nåja det kommer en dag då mögelost ska ätas igen
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Jag saknar brieost . Ska nog ha det i förlossningsväskan .Det här med att ha begränsad tillgång till ost måste jag säga att jag ogillar skarpt. Nåja det kommer en dag då mögelost ska ätas igen
Det hade jag missat! Det betyder att jag inte behöver steka skiten ur entrecoten på nyårsafton!Hårdost är ok. Mögelost och opastöriserad ost går bort. Kallrökt och lufttorkat kött/korv ska frysas i minst 3 dygn för att vara ok, så tyvärr är det försent.
Samma sak gäller om du inte vill äta nötkött genomstekt, frys i 3 dygn, sen kan du äta en blodig biff om du vill
Kan du ha en egen flaska "bubbel" i köket och smussla med? Eller skylla på att du ska vara skjuts från någon fest? Eller säga att du äter penicillin av någon anledning? I gravidpodden hade de ett avsnitt med massa bra ursäkter.Bytt ut piller mot droppar idag. Känns hopplöst att komma ihåg alla gånger på en dag, blir att ställa alarm. Genererar ju förhoppningsvis i lite bättre vardag.
Känns lite galet med alla besök kommande två veckor, barnmorska, inskrivning del 2 och på annat håll för kub *2 och så en dietist på det. Heja flextid
Och börjar bli dags att lura på en förklaring till att nyårsskålsndet blir alkoholfritt för en annan.
Bytt ut piller mot droppar idag. Känns hopplöst att komma ihåg alla gånger på en dag, blir att ställa alarm. Genererar ju förhoppningsvis i lite bättre vardag.
Känns lite galet med alla besök kommande två veckor, barnmorska, inskrivning del 2 och på annat håll för kub *2 och så en dietist på det. Heja flextid
Och börjar bli dags att lura på en förklaring till att nyårsskålsndet blir alkoholfritt för en annan.
Grattis till lillkillen hoppas jag också får veta vad det är på RUL. Sååå långt dit, i februari.. pappan vill att det ska vara en överraskning, men jag är nyfikenRUL klart. Har läst det tar sån tid att göra, tog 15-20 min för oss. Allt såg dock bara bra ut.
En pojke . Vuxit på sig bra, är 17+5 idag men mättes till 18+2.
Grattis till lillkillen hoppas jag också får veta vad det är på RUL. Sååå långt dit, i februari.. pappan vill att det ska vara en överraskning, men jag är nyfiken
Här var det tvärtom. Pappan galet nyfiken.Grattis till lillkillen hoppas jag också får veta vad det är på RUL. Sååå långt dit, i februari.. pappan vill att det ska vara en överraskning, men jag är nyfiken
Ja, jag ska försöka hålla mig från att berätta! Och forsätta kalla barnet för barnet alternativt hen.Det kan ju få vara en överraskning för honom?
Är smältost sån i tub? I så fall okej. Färskost typ Philadelphia är också ok (förutsatt pastöriserad, om det nu finns opastöriserade varianter också).Tack!
Smältost är också okej va?
Är smältost sån i tub? I så fall okej. Färskost typ Philadelphia är också ok (förutsatt pastöriserad, om det nu finns opastöriserade varianter också).
Maj
hemlig, 34 år, BF 29/5, första barnet, pojke enligt RUL
Juni
Loppanhellqvist, 35 år, BF 3/6, andra barnet.
KattenKorven, 33 år, BF 13/6, andra barnet
Vinkelina. 33 år , BF 15.6 Andra barnet
Honungshumlan 30år BF 20/6, andra barnet
IsisEm 31 år, BF 29/6, första barnet, ett tidigare missfall
Hjartagna 39 år, BF 29/6 3e barnet
Juli
hera_, BF 3/7, andra barnet
Feny, 33 år, BF 6/7, första barnet
Zaga, BF 12/7, första barnet
miniärta BF 13/7 3e barnet
iebm, bf 21/7, andra barnet
Skolflickan bf 27/7 första barnet
Nattljus, BF 29/7, första barnet
Kryptisk, BF 29/7, andra barnet
Augusti
Lilleknodd2, 28år, BF 20/8, andra barnet
Ändrar datum enligt RUL idag. Pojken har vuxit på sig så pass att hon ändrade trots att vi gjort ivf och därmed vet hur gammal han är. Blir ju egentligen att jag tillhör vårtråden men hänger gärna kvar här ändå också.
Har moderkakan i framvägg så det kan nog dröja innan jag känner rörelse.
Kan du ha en egen flaska "bubbel" i köket och smussla med? Eller skylla på att du ska vara skjuts från någon fest? Eller säga att du äter penicillin av någon anledning? I gravidpodden hade de ett avsnitt med massa bra ursäkter.
Så dom är ok?Ja, fast smältost kan va fast också. Typ som ”den skrattande kon” dom små kuberna
Så dom är ok?