Åh, äntligen en till augustibebis!Blir så sugen på att vara med i allt snack så jag hoppar in i tråden här! Har ännu inte berättat för någon alls utom sambon, tillika blivande pappan, förstås. Tror mig gå in i vecka 8 idag, har inskrivning hos mvc mitten januari. Enligt appen bf 12/8-18. Första barnet. Vågar inte vara för optimistisk ännu.
Har inte läst igenom alla sidor men ni verkar ha hittat varandra, skall bli kul att följa era historier.
Jag tampas med världens illamående dagarna igenom. Så fort jag inte ätit något på ett par timmar vill jag spy. Än har det gått att bota med en frukt och lite vatten men är orolig för vikten om det fortsätter eller blir värre. Tröttheten är absurd. Men förutom det mår jag prima.
Jag hamnade här för att jag undrar om ni tänker på stall-livet när ni funderar på val av barnvagn? Det är långt kvar men jag är sugen på en cre**nt... vet dock ej om den är för ostadig för grusväg och terräng?
Oj vad långt detta blev... jag behövde visst prata av mig... hopps att ni står ut!
Jag väntar mitt andra barn men med första var jag mycket i stallet innan jag lämnade iväg min häst till min mamma. Jag hade en gammal begagnad vagn som stallvagn.
Har ingen erfarenhet av crescentvagnarna själv men har två i mammagruppen som har till sina barn och båda dom är missnöjda med körkapaciteten på grus och skogsvägar, så det kan nog vara värt att kolla upp innan.
Om jag fortfarande hade haft egen häst hade jag kört en begagnad stadig ”slit och släng” vagn i stallet, och en ”dröm-vagn” hemma.
Usch så jobbigt med illamående