Vi kollade och det ser ut till att vara en tjej. Jag var för nyfiken för att inte kolla när möjligheten fanns.
Angående kläder så har vi redan fått lägenheten fyllt med ärvda kläder och saker från sambons syster som har en kille och en tjej. Det var innan vi gjorde RUL så här finns en sopsäck med pojkkläder, en med flickkläder och en blandat (och nej vi har egentligen inte plats till det i våran 2:a… ). Där är en del Rosa i flicksäcken så kommer försöka blanda det lite med pojkkläderna. Lär knappt behöva köpa något nytt det första halvåret men det kommer jag ju nog inte helt kunna hålla mig ifrån iaf .
Det är ju just det där, att hålla sig från att köpa Vi behöver egentligen inte heller köpa nåt nytt (vad gäller kläder, annat behöver vi..) säkert de första tre månaderna, men jag vill ju få klä min bebis i sånt jag köpt till hen som jag tycker om, vill få gå och shoppa bland de pyttesmå kläderna i butikerna, detta är verkligen något jag drömt om att få göra en dag Min sambo tycker att det är helt onödigt och att "man skaffar inte barn för att klä upp dem". Nej, det gör man naturligtvis inte, men jag ser inget fel i att vilja köpa eget till sitt barn. Vi kommer glatt använda sådant vi ärvt också!