Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Den vattenbaserade är kylvara så den kanske inte står framme i hyllan.
Vi ger den oljebaserade men inte full dos och inte varje dag nu i början när magen är känslig. Dottern hade definitivt problem med den oljebaserade när hon var bebis så vi är också försiktiga. Jag har hört att man kan köpa D-droppar på hälsokostaffärer men har inte gjort det själv.
Jag har också fått nåt liknande. Kunde ju inte kissa och det dröjde kanske en månad innan jag vågade "känna efter". Troligtvis berodde allt på främre slidväggsframfall. Ska inte gå in på detaljer men jag kan säga att det blivit tusen ggr bättre från vecka 4 efter förlossning till nu (2,5 mån). Det är inte som det varit innan men helt ok... hoppas det blir ännu lite bättre när jag slutar amma. Men försök att inte bryta ihop. Jag var helt förstörd men det känns ca 400000% bättre nu. De säger att det tar ca 1 år för kroppen att återhämta sig så mycket kan hända.Misstänker att jag fått framfall efter förlossningen
Känns ju sådär!
Jag har också fått nåt liknande. Kunde ju inte kissa och det dröjde kanske en månad innan jag vågade "känna efter". Troligtvis berodde allt på främre slidväggsframfall. Ska inte gå in på detaljer men jag kan säga att det blivit tusen ggr bättre från vecka 4 efter förlossning till nu (2,5 mån). Det är inte som det varit innan men helt ok... hoppas det blir ännu lite bättre när jag slutar amma. Men försök att inte bryta ihop. Jag var helt förstörd men det känns ca 400000% bättre nu. De säger att det tar ca 1 år för kroppen att återhämta sig så mycket kan hända.
Kniper också som en tokTack! Det känns skönt att höra, har ju bara gått en vecka, men bröt helt ärligt ihop..
Hoppas på att knipövningar kan hjälpa lite..
Jag trodde nästan att jag hade fått framfall, när jag till sist vågade känna efter, efter flera veckor. Men barnmorskan sa då att det inte alls var något framfall, och nu känns det mycket bättre, 2 månader efter förlossningen.Tack! Det känns skönt att höra, har ju bara gått en vecka, men bröt helt ärligt ihop..
Grattis till nya bilen @Ray! Jag är liiite avis. Yngsta bilen jag haft var 9 år...
Men gud, hoppas inte!Misstänker att jag fått framfall efter förlossningen
Känns ju sådär!
sambon härSambon igår kväll: - Vad mycket Knoddis har sovit idag.
Knodden i natt:
Mamma:
HAHA gud alltså, tur min sambo inte sagt så (än) för då hade huvuden rullat kan jag säga.sambon här
Sovit gott?
Mamman . Blir skönt i helgen när du hjälper till
Sambo: hud vad trött jag är . Är kanske flunsan? Kanske bäst jag håller mig på avstånd?
Mamman: Du vet inte vad trött är ...
Nu har ju sambon börjat jobba och sover på övervåningen. I början hade han liten på kvällen och dealen var att han skulle ha honom på morgonen innan jobb oxå. Men så har det varit lättare att liten lägger sig med mig direkt och då glömde han nog morgonen med...HAHA gud alltså, tur min sambo inte sagt så (än) för då hade huvuden rullat kan jag säga.
Här blir det delad börda då sambon byter blöja medan jag pumpar, och i natt har det varit total kiss- och bajsbonanza...
Tack! Det känns skönt att höra, har ju bara gått en vecka, men bröt helt ärligt ihop..