Jag förstår det. Jag har varit hemma sen Januari och jag kommer bli knäpp snart! Orken finns ju inte riktigt där heller till att göra saker så tiden går ännu mer sakta.
Vad ska man göra?
Lära sig sticka, baka osv
Jag har en "målarbok" att fördriva tiden med.
Hitta ett lite projekt; mitt hade varit att fixa ordning min sons lekkök, måla och sötta nya knoppar, om jag hade orkat vill säga.
Det är ju precis det att orken inte riktigt finns till så mycket, men tiden finns ju och tråkigt hinner det bli.. Jag älskar att ta långa promenader i vanliga fall, kan lätt fördriva ett par timmar om dagen med det, men det går inte nu, gör för ont (om det skulle hjälpa till att sätta igång förlossningen skulle jag göra det dock, men vet inte om jag tror på det..).
Kom på nu att jag faktiskt har en målarbok som jag fick i julklapp för något år sedan, aldrig målat i den, ska se om jag kan hitta den!
@Omega jag börjar också bli uttråkad och har börjat få Slut på projekt/tappat motivationen till fler projekt.
Ja, eller hur! Alla projekt jag kommer på känns för stora och jobbiga för mig i nuvarande tillstånd. Finns vissa saker jag förstås skulle kunna göra, typ sticka, men har ingen ro till det, samtidigt som jag ju bara vill göra något Uttråkad och motivationsbrist på samma gång. Yay.