Jag blir så himla imponerad av er som tar er igenom en hel graviditet och samtidigt mår sådär! Jag tycker typ synd om mig själv de få tillfälle av illamående jag har gått igenom..Nej det är ju helt klart bättre, framför sllt efter som kräkningarna lugnat ner sig, kräks mellan 2-3gånger dag. Men jag äter fortfarande tabletter för att dämpa illamåendet. Med dom blir det hanterbart, en jämn nivå av illamående utan de där värsta topparna. Ungefär som att vara väldigt bakis. Jobbig men går att leva med.
Men från att ha kräks typ upp till 30gånger per dygn så får jag nog påstå att det är bättre.
@Rhinos jag är ju mammaledig sen ett tag tillbaka så ingen extra ledighet här. Sambon kommer nog jobba lite imorgon för att kunna ta ledigt en extra dag när liten har kommit istället. Fredag ska jag träffa en vän ochkolla på hennes föl och lördag har sambon födelsedag så då ska vi bara ta det lugnt och mysa, eventuellt åka en runda till stranden om vädret håller vad det lovar. Fredag måste jag nog hitta en födelsedagspresent till han också, har typ noll idéer så förslag mottages tacksamt!!
Nu har jag städat och våttorkat lägenheten, ska göra mina övningar från förberedelseskursen, äta lunch, ut och se til hästen, få bilen till verkstaden och sen ska vi till andra delen af sjukhuset förberedning. Lite lätt trött idag, tre nätters dålig sömn börjar ta ut sin rätt...