Ja, alltså jag känner mig ju _skitdum_ och är rädd att bli uppfattad som värsta hysterikan men samtidigt så är det ju så att styrkan i rörelserna _har_ minskat sen igår. Alla de vanliga grejerna, att dricka vatten, buffa på magen, åka bil och att ligga på höger sida, har inte funkat på hela dagen utan det har varit helt stilla eller knappt kännbart. Hade aldrig förlåtit mig själv om det faktiskt varit nåt.
Jag tror t.o.m att jag tänkte på det redan igår men hade då så mycket att göra att jag inte fäste nån större vikt vid det.
Bara för det har bebis vaknat till liv sista halvtimmen när jag suttit i bilen, så nu hoppar hela magen precis som vanligt, till min stora glädje.
Så kände jag också igår och intalade mig själv att jag märkte ju henne fortfarande så liv var där ju men det var mycket mindre aktivitet än normalt. Men har sovit eländigt inatt för att jag ändå var orolig och var orolig för att något skulle vara fel till kontrollen idag och då hade jag ju verkligen ångrat att jag inte åkt in. Så nästa gång åker jag nog in, även om det tar tid, det är ju trots allt det de vill att man ska göra.
Min var också på väg ut igenom magen idag när jag körde hem från stallet så ingen oro idag iaf