Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Härligt! Jag har typ 6 veckor kvar innan jag går på graviditetspenning.Har äntligen börjat räkna ner arbetsdagarna, 9 kvar! Fick svar från f-kassan igår att jag får graviditetspenning
För mig blir det drygt fyra, men eftersom vi lägger schemat själv så la jag mig så att det blir så få arbetspass som möjligtHärligt! Jag har typ 6 veckor kvar innan jag går på graviditetspenning.
Och vi har också varit hos bm igår (andra besöket). Lyssnade på hjärtat och mätte magen. Om 2 veckor börjar föräldrakursen.
Inatt och idag har jag varit kissnödig typ hela tiden men det kommer knappt nått. Ringde bm som tyckte jag kunde komma in och lämna urinprov för att se om det är uvi. Så var in idag. Vet inte om det bara är bebis som trycker på blåsan eller uvi men bättre att kolla en gång för mycket.
Har varit och köpt mitt första par mammajeans och bh-ar i en storlek större eftersom inget passar längre.. Hittade på rea på hm så de är ju bra känns inte så kul att lägga pengar på kläder man ska ha så kort tid. Men vill gärna ha nått annat än mjukisbyxor att gå omkring i.
Börjar er föräldraförsäkring redan vår skulle inte vara förräns i maj sa hon.
Jag måste komma till skott och ansöka om graviditetspenning för säkerhets skull.
Menar du att dom ville ha betalt för bilder? Både kub och rul har vi fått bilder gratis.Och jag har varit på rutinultraljud. Nytt datum 9/8, och det är mest troligt en liten kille där inne. Allt såg fint ut och jag fick till och med två bilder, gratis då dom saknade kortläsare.
Så vecka 19+0 idag. Moderkakan i bakkant vilket förklarar att jag känt rörelser ett par veckors tid nu.
Vi har fått betala 100:- för bilder. Vi har fått dom på en länk, himla smidigtMenar du att dom ville ha betalt för bilder? Både kub och rul har vi fått bilder gratis.
Skönt att allt såg bra ut
Menar du att dom ville ha betalt för bilder? Både kub och rul har vi fått bilder gratis.
Skönt att allt såg bra ut
Jo den är under april (3 träffar) det kanske är olika för olika kommuner
Jo gör det stod på försäkringskassans hemsida att de har 30 dagars handläggningstid just nu känns det väldigt lugnt för mig och som att jag skulle kunna jobba länge till (jobbar som personlig assistent) men antar att det blir jobbigare mot slutet.
Btw är det någon som vet om man får pengar från försäkringskassan i förskott eller efterskott? Om jag går på ledighet 27 april kommer jag få graviditetspenning 27 april eller 27 maj då?
Vi har fått betala 100:- för bilder. Vi har fått dom på en länk, himla smidigt
Inser att jag har väldig tur då, aldrig ens hört om någon som får betalaVi fick betala 40 kr/bild 3 st för 100 kr. Region Skåne - Helsingborg.