KUB finns inte att erbjuda alls i Södermanland, så då måste man boka samt betala själv i annat län. Så testar med bm förstSorry! Jag reagerade också på att det lät som om du bara ville se för att det är kul.
Går det inte att få ett KUB test?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
KUB finns inte att erbjuda alls i Södermanland, så då måste man boka samt betala själv i annat län. Så testar med bm förstSorry! Jag reagerade också på att det lät som om du bara ville se för att det är kul.
Går det inte att få ett KUB test?
KUB finns inte att erbjuda alls i Södermanland, så då måste man boka samt betala själv i annat län. Så testar med bm först
Mina närmsta kollegor vet redan då jag var så otroligt känslig och trött i början.Frågan har säkert varit uppe tidigare, men när kommer ni berätta på jobb och för "allmänheten"?
Själv är jag i vecka 15 och har berättat till närmsta familj och vänner för rätt längesen och även till chefen strax innan jul då jag ändå hade medarbetarsamtal så passade på.
Men vet inte när jag ska berätta till kollegorna!? Funderar på nu på fredag, tycker att det börjar synas och tänker att folk kanske börjar undra snart..
Frågan har säkert varit uppe tidigare, men när kommer ni berätta på jobb och för "allmänheten"?
Själv är jag i vecka 15 och har berättat till närmsta familj och vänner för rätt längesen och även till chefen strax innan jul då jag ändå hade medarbetarsamtal så passade på.
Men vet inte när jag ska berätta till kollegorna!? Funderar på nu på fredag, tycker att det börjar synas och tänker att folk kanske börjar undra snart..
Känner mer att jag vill se att det lever.Det är väl ändå en bra idé att göra KUB om du har oro över ifall att bebin är okej? Ett vanligt UL säger ju inte så mkt
Frågan har säkert varit uppe tidigare, men när kommer ni berätta på jobb och för "allmänheten"?
Har de senaste dagarna börjat räkna på föräldradagar osv och undrar hur sjutton vi ska överleva?! Med min lön kommer jag få ut strax över 8000 om jag tar ut 5 dagar/vecka. Tar jag istället ut 7 dagar får jag ngt mer i pengar men dagarna tar slut med en gång. Med en sambo som har nästan lika dålig lön lär vi få leva snålt som sjutton
Jag kommer få ut lägstabelopp dvs ca 5550kr/mån om jag tar ut 7 dagar/vecka Men var en som tipsade om att om jag bara tar ut 4 så kan sambon ta ut 3 (fre-sön) han jobbar normalt på fredagar men gör man så så kan han ta pappaledigt för lör-sön som han ändå skulle varit ledig. Det kommer ge honom mer pengar än normalt men mig mindre, men tillsammans får vi mera. Ska bara dubbelkolla med FK så man får göra så men har jag fattat det rätt så ska det bara ok. Det är lite fixande och trixande!
Sen har vi pratat med banken och fått ner räntan lite plus att vi amorterar på huslånet lite mindre än innan. Det ger oss lite mer kronor att leva på iaf!
Sen första puffen i fredags har jag faktiskt känt av bönan varje dag och ikväll kände även min man en liten spark! Helt otroligt
Har de senaste dagarna börjat räkna på föräldradagar osv och undrar hur sjutton vi ska överleva?! Med min lön kommer jag få ut strax över 8000 om jag tar ut 5 dagar/vecka. Tar jag istället ut 7 dagar får jag ngt mer i pengar men dagarna tar slut med en gång. Med en sambo som har nästan lika dålig lön lär vi få leva snålt som sjutton
Hur räknar man ut hur mycket man kan få ut? Känner mig inte så väldigt insatt i det här
Hoppar in lite i denna tråden så länge, finns ingen startad sensommar/höst tråd ännu!
Plussade för 4 dagar sen på bim -5 så det blir en septemberbebis om allt går som det ska.
Har senaste veckan haft en extrem smärta i svanskotan ner i höger skinka, har hela tiden skyllt på en nerv i kläm men får nog acceptera läget - foglossning
Så länge jag är stillsam och tar det lugnt är det inga problem, men efter 2 Tim på jobbet, en sväng i stallet eller allmänt fix hemma så haltar jag fram
Ska kolla upp det.Ajdå! Kan ett foglossningsbälte lindra?