Kecipeyniri
Trådstartare
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Förresten, har ni tänkt någonting om ni ska kolla kön eller inte?
Här lutar det mot ja. Problemet är att vi inte vill berätta för andra i så fall, men hur ska man lyckas med att inte försäga sig?
Min är inte särskilt tydlig gravidmage, mer än när jag ligger ned. Jag har ganska mycket fluff på magen redan som det är, men den har helt bytt form. Det mjuka tjockisfluffet går inte riktigt att dra in eller liksom klämma in i byxorna längre, för det är helt plötsligt hårt där längst ned. Haha.
Jag har kunnat dra in magen tidigare, men nu har jag inte kunnat göra det på länge, men det är ffr inte hårt nånstans, bara deg-mjukt, haha! Men jag är några veckor efter dig va?
Åh, vad mysigtGick in i vecka 18 idag och jag tror banne mig jag kände bönan imorse! Låg och läste lite i sängen innan jag gick upp när det plötsligt ryckte till litegrann, inifrån magen, som en liten supermjuk knackning. Jag trodde först jag inbillade mig men kände det därefter två gånger till! Tycker även jag kan känna lite "fladder" eller typ "småspasmer" inifrån. Är inte helt hundra men det var det närmsta tecknet från bönan hittills iaf
Skulle kunna vara jag som skrev det där, fast jag är en vecka efter. (v14+0)
Räknar dagarna till RUL 8/2, är fortfarande förlamande trött men det börjar gå bättre med maten i alla fall, har ju inte mått illa men känt mig liksom kräsen och osugen på mat. Har inte heller gått upp något, men är glad för det då jag har en hel del extra från början. Bebisen tar ju vad den behöver Magen växer så det nästan knakar däremot..
Vi har inte riktigt bestämt men det lutar åt att inte kollaFörresten, har ni tänkt någonting om ni ska kolla kön eller inte?
Här lutar det mot ja. Problemet är att vi inte vill berätta för andra i så fall, men hur ska man lyckas med att inte försäga sig?
Här är en till med samma "avsmak" för mat.Samma här har inte alls varit sugen på mat. Jo magen växer inte så det syns så jättemycket än men den har liksom blivit rundare och stenhård kan inte dra in magen alls nu.
Här har det blivit frukter i massor, jordgubbsyoghurt, pannkakor och toastSamma avsmak för mat här. Jag kan nästan bara äta rotfrukter eller "barnvänlig" mat. Har gått ner en hel del i vikt, men magen växer :P
En så länge är jag ju inte i närheten av smal, så är inte det minsta orolig
Jag lyckades äta tofu i ugn med kokt potatis igår, så går sakta framåt här med Mest ledsen är jag över att inga smörgåspålägg smakar gott, så kan inte äta mackor till mellanmålHär har det blivit frukter i massor, jordgubbsyoghurt, pannkakor och toast
Idag lyckades jag äta gryta, kanske vänder det nu!
Haha, så typisktDet är så himla komiskt. Vi bestämde oss på nyårsdagen för att berätta för ett par vänner när tillfälle gavs.
Nu har vi umgåtts mer än vanligt och inte en gång har tillfälle kommit för att berätta. hahaha... precis som bara för att vi har bestämt oss för att berätta.
Är både förväntansfull och panikslagen inför ultraljudet imorgon. Ingenting tyder på att vi kommer få dåligt besked, men ändå
Lycka till!!Är både förväntansfull och panikslagen inför ultraljudet imorgon. Ingenting tyder på att vi kommer få dåligt besked, men ändå
Är både förväntansfull och panikslagen inför ultraljudet imorgon. Ingenting tyder på att vi kommer få dåligt besked, men ändå