Bättre än vad de har på nätet?Jag gillar nästan aldrig att bo i Stockholm, men idag upptäckte jag en bra grej iaf. Lekmers outlet i Upplands Väsby. Jag köpte inget, men det var galet bra priser Blir en tur dit senare
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Bättre än vad de har på nätet?Jag gillar nästan aldrig att bo i Stockholm, men idag upptäckte jag en bra grej iaf. Lekmers outlet i Upplands Väsby. Jag köpte inget, men det var galet bra priser Blir en tur dit senare
Bättre än vad de har på nätet?
Ok! Ja de har 50-70 på nätet nu också. Men jag tycker överlag att de har mkt hra utbud och priser året runt. Jag har beställt rätt mkt därifrån.Det vågar jag inte säga, men nu hade tex 70% på alla vinterkläder, och det var mycket som nedsatt med 50% eller 70%
Hur orolig bör man bli över brunaktiga flytningar (går in i v 10 på måndag)? Har haft i två omgångar, först för ca en vecka sen och nu sen igår, inget rött utan bara brunt än så länge. Lite molande värk då och då, men ingen stark smärta och jag känner mig som vanligt (dvs illamående, tjock och med ömmande bröst). Funderar på att ringa på måndag och höra om man kan få komma och göra ett UL, men känns inte så troligt iom att jag fick tid för inskrivningsmötet först 4/1, samma dag jag går in i vecka 12. Närmsta privata alternativ är nog 12 mil bort enkel väg, har inte så bra koll på utbudet här men det var vad en snabb googling sa mig...
Vi hade tänkt berätta för närmsta släkten nu till jul, men vet inte om man vågar göra det nu..
Hur orolig bör man bli över brunaktiga flytningar (går in i v 10 på måndag)? Har haft i två omgångar, först för ca en vecka sen och nu sen igår, inget rött utan bara brunt än så länge. Lite molande värk då och då, men ingen stark smärta och jag känner mig som vanligt (dvs illamående, tjock och med ömmande bröst). Funderar på att ringa på måndag och höra om man kan få komma och göra ett UL, men känns inte så troligt iom att jag fick tid för inskrivningsmötet först 4/1, samma dag jag går in i vecka 12. Närmsta privata alternativ är nog 12 mil bort enkel väg, har inte så bra koll på utbudet här men det var vad en snabb googling sa mig...
Vi hade tänkt berätta för närmsta släkten nu till jul, men vet inte om man vågar göra det nu..
Jag är väl inte rätt person att svara om du vill ha positiva nyheter.
Men iaf precis så började det för mig. Bruna flytningar mellan söndagen och tisdagen. Va inne på gyn på måndagen. Torsdag kväll kom det färskt blod och idag kom embryot (syndes tydligt).
Ring och be att dom kollar med ultraljud
Avskyr det här med att symptomen går upp och ner. Igår hade jag inga symtom förutom lite i brösten, och på kvällen ömmade de knappt alls. Trodde det var kört. Idag värre symptom än någonsin. Blir yr av att stå för länge, och är otroligt trött Även klumpen i halsen av illamående, enorm törst efter vatten som jag kanppt kan dricka annars, gråtig, drag i och runt livmodern och ömma bröst. Längtar nästan efter sånt illamående så jag spyr ändå. Har en (troligtvis falsk) förhoppning av att det skulle göra mig lite lugnare
På måndag ska jag ringa privat bm och boka tid för ett tidigt vul en vecka senare. Gick in i v.6 i torsdags. Är avundsjuk på er som har kommit längre
Grattis på födelsedagen @Emelie381
Har precis haft en gråtattack över att jag inte hunnit köpa kaffe till min mor som jag lovat
Så hormoner finns i kroppen i alla fall. Hoppas bara där finns en liten som mår bra med. Har ju varken ömma bröst eller illamående utan bara molvärk emellanåt.
Imorgon får vi veta....
Sambon åkte för övrigt precis mot affären för att hinna köpa det där kaffet innan de stänger
Hur mycket pratar ni andra med era respektive, om ert mående, oro, flytningsstatus osv? (Höll på att bli flyktingstatus)
Samma här. Men med min man då, inte dinJag försöker dela så mycket jag kan med min man, dels för att jag de första veckorna inte hade någon annan att prata med (och jag är en sån där som bara måste få puttra ur mig allt jag känner..), men mest för att jag (vi) vill att han ska vara så involverad och delaktig i graviditeten som det bara går. Jag ventilerar allt mitt mående och all oro med honom, inkluderat kroppsvätskor, och utan hans stöd vet jag inte vad jag hade gjort!
Har precis haft en gråtattack över att jag inte hunnit köpa kaffe till min mor som jag lovat
Så hormoner finns i kroppen i alla fall. Hoppas bara där finns en liten som mår bra med. Har ju varken ömma bröst eller illamående utan bara molvärk emellanåt.
Imorgon får vi veta....
Sambon åkte för övrigt precis mot affären för att hinna köpa det där kaffet innan de stänger
Mitt mående delar jag inte mer än nödvändigt till min karl.
Dock så har jag ju mått relativt bra och har själv försökt förtränga "dåligt" mående.
Idag har vi berättat för blivande farfar. Reaktionen när jag satt med var väldigt "fattig" jaha jaja jag tänker inte säga grattis så jag får väl säga lycka till då. Samt han ville inte att blivande gammelfarmor ska få veta det.
Besviken blir man ju!
Men enligt sambon så hade han varit tårögd när dom blev själva.
Jag känner mig inte heller ett dugg gravid, och har inte gjort på hela tiden jag får knäppa skärpet ett hål längre ut men det är allt. Visst finns det något som kallas spökveckor, eller är det bara en myt? Har försökt googla men hittar bara forumtrådar med en massa tyck, tänk och spekulationer.
Gah vad jag längtar till man kan få känna lite rörelser! Imorgon går vi in i v 15