Min BM bad mig fundera på influensavaccin, då man som gravid räknas som riskgrupp. Hur gör ni med det?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Jag läste att magen kan bli segare när man är preggers. Sån är min mage nu. Från att ha varit VÄLDIGT regelbunden på toa, till nu... Förstoppning, kul, not!
Min BM bad mig fundera på influensavaccin, då man som gravid räknas som riskgrupp. Hur gör ni med det?
Jag har varit smått förstoppad sen i början av grav. Får se till att äta ordentligt och gå på toa och trycka trots man inte är nödig. Sen har jag börjat äta messmör som också hjälper magen.
Tror rökstoppet är medskyldig nikotinet hjälpte till att dra igång magen.
Samt det kraftigt neddragna kaffekonsumtionen motarbetar säkert också.
Idag fick jag medföra att jag har fått liten kula under magfettet. Skulle tränga mig förbi en strykbräda och det brukar inte vara några problem men i dag tog magen emot på ett stumt vis.
I övrigt känner jag mig knappt gravid alls längre förutom vissa kvällar då jag har en hemsk halsbränna!
Är idag v 11+0.
Jag är precis två veckor efter dig, gick in i vecka 9 idag
Jag behöver inte fundera längre, blöder ordentligt nu och har rejält ont.
Sånt är livet, bara låta kroppen sköta detta och testa igen. Lycka till allihop, kommer följa er
BeklagarJag behöver inte fundera längre, blöder ordentligt nu och har rejält ont.
Sånt är livet, bara låta kroppen sköta detta och testa igen. Lycka till allihop, kommer följa er
Usch så tråkigt!Jag behöver inte fundera längre, blöder ordentligt nu och har rejält ont.
Åh nejJag behöver inte fundera längre, blöder ordentligt nu och har rejält ont.
*hoppar in från vår-tråden*
Ang trög mage, käka magnesium! Ska även hjälpa mot kramp och sendrag plus att man sover bättre. Min mage har funkat finfint hittills med en tablett på em/kväll.
Åh, bra tips!*hoppar in från vår-tråden*
Ang trög mage, käka magnesium! Ska även hjälpa mot kramp och sendrag plus att man sover bättre. Min mage har funkat finfint hittills med en tablett på em/kväll.