Håller tummarna.Jag har inget svar att ge ännu. Läkaren kunde inte se några hjärtslag men flyttade tillbaka mig 3 veckor också. Så vi får se nästa tisdag om liten växt, har den inte det så har den dött i v 5-6.
Jobbig väntan....
Kram
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Håller tummarna.Jag har inget svar att ge ännu. Läkaren kunde inte se några hjärtslag men flyttade tillbaka mig 3 veckor också. Så vi får se nästa tisdag om liten växt, har den inte det så har den dött i v 5-6.
Jag har inget svar att ge ännu. Läkaren kunde inte se några hjärtslag men flyttade tillbaka mig 3 veckor också. Så vi får se nästa tisdag om liten växt, har den inte det så har den dött i v 5-6.
Jag har inget svar att ge ännu. Läkaren kunde inte se några hjärtslag men flyttade tillbaka mig 3 veckor också. Så vi får se nästa tisdag om liten växt, har den inte det så har den dött i v 5-6.
Ikväll är första gången magen känns gravid på utsidan.
Helt spänd är den.
Har mage sen tidigare pga övervikt men det brukar vara slappt och degigt.
Ni som varit på inskrivning hos BM, har man gjort för att konstatera att bebis faktiskt är i magen? Kan inte sluta noja eftersom jag är jag, och det mitt tidigare missfall. Vi ska dit på måndag för kombinerad inskrivning och hälsosamtal.
Ni som varit på inskrivning hos BM, har man gjort för att konstatera att bebis faktiskt är i magen? Kan inte sluta noja eftersom jag är jag, och det mitt tidigare missfall. Vi ska dit på måndag för kombinerad inskrivning och hälsosamtal.
Fy vilken jobbig väntan... Säger som de andra, håller stenhårt tummarna för att allt är som det ska. Stor styrkekram!Jag har inget svar att ge ännu. Läkaren kunde inte se några hjärtslag men flyttade tillbaka mig 3 veckor också. Så vi får se nästa tisdag om liten växt, har den inte det så har den dött i v 5-6.
Tänkte just skriva det,att jag känner mig liksom inte gravid. I början mådde jag illa och var väldigt trött, men nu tycker jag mest jag känner mig som vanligt men tjock.
Var hos BM idag och gjorde en massa prover samt bokade in ultraljud i februari. Nästa besök blir i v24.