Sommarföräldrar 2016

Status
Stängd för vidare inlägg.
Maj
29/5- SummerBreeze, första barnet, 28 år

Juni

10/6 - Emelie381, första barnet, 23 år
18/6 - Kecipeyniri, första barnet, 31 år
28/6 - Anonymusen, första barnet, 35 år
29/6 - Bubble första barnet 29 år, Luleå

Juli
5/7 - nygravidtjej, andra barnet
6/7 - MikaTela, första barnet, 27 år, Skånes Fagerhult
7/7 - Flutterdash, första barnet, 27 år
11/7 - Maria123, första barnet, 30 år
18/7 - iloveyou, första barnet, 26 år
26/7 - Julisen, första barnet, 26 år, Lycksele
27/7 - ninsan, första barnet, 31 år,Vallentuna

Augusti
1/8 - Carand, andra barnet, 30 år Linköping
~ 11/8 Lilleknodd, första barnet, 27 år
17/8 - bexx, första barnet, 22 år Göteborg

Maj
29/5- SummerBreeze, första barnet, 28 år

Juni

10/6 - Emelie381, första barnet, 23 år
18/6 - Kecipeyniri, första barnet, 31 år
28/6 - Anonymusen, första barnet, 35 år
29/6 - Bubble första barnet 29 år, Luleå

Juli
5/7 - nygravidtjej, andra barnet
6/7 - MikaTela, första barnet, 27 år, Skånes Fagerhult
7/7 - Flutterdash, första barnet, 27 år
11/7 - Maria123, första barnet, 30 år
18/7 - iloveyou, första barnet, 26 år
26/7 - Julisen, första barnet, 26 år, Lycksele
27/7 - ninsan, första barnet, 31 år,Vallentuna

Augusti
1/8 - Carand, andra barnet, 30 år Linköping
7/8 Lilleknodd, första barnet, 27 år Södermanland
17/8 - bexx, första barnet, 22 år Göteborg

Har börjat känna av tröttheten. Samtidigt som jag sover mycket lättare än vanligt. Vaknar till exempel av sambons alarm, vilket jag aldrig gör annars. Har fått en klump i halsen som jag tror är förstadiet till illamående, och när jag blir andfådd får jag kväljningar. Näsan har blivit lite känsligare också. Just nu är det mest jobbigt att tiden går sååå långsamt :p

Ni som varit på inskrivning hos BM, har man gjort för att konstatera att bebis faktiskt är i magen? Kan inte sluta noja eftersom jag är jag, och det mitt tidigare missfall. Vi ska dit på måndag för kombinerad inskrivning och hälsosamtal.

Ni som varit på inskrivning hos BM, har man gjort för att konstatera att bebis faktiskt är i magen? Kan inte sluta noja eftersom jag är jag, och det mitt tidigare missfall. Vi ska dit på måndag för kombinerad inskrivning och hälsosamtal.

Nix. Ingenting.
Vet att vissa tar grav.test med det gör man inte här. Har inte blivit kollad så jag verkligen är gravid någon av mina graviditeter på inskrivningen. Känns konstigt att dom litar på en så men varför skulle man ljuga liksom :p

Hos mig gör dom ingenting för att faktiskt veta att det finns en bebis, blodprover tar dom ju såklart. Så tidigaste är ju kub, om man erbjuds det, eller RUL. Kan tänka mig att det kan vara annorlunda med tidigare missfall.

Hos oss gjorde dom inget eget test för det iaf sen tycker man att dom borde se det på alla blodprover dom tog (4 rör var det nog totalt).

Jag har inget svar att ge ännu. Läkaren kunde inte se några hjärtslag men flyttade tillbaka mig 3 veckor också. Så vi får se nästa tisdag om liten växt, har den inte det så har den dött i v 5-6.
Fy vilken jobbig väntan...:( Säger som de andra, håller stenhårt tummarna för att allt är som det ska. Stor styrkekram!:heart

Jag har inget svar att ge ännu. Läkaren kunde inte se några hjärtslag men flyttade tillbaka mig 3 veckor också. Så vi får se nästa tisdag om liten växt, har den inte det så har den dött i v 5-6.

Jobbig väntan håller tummarna att det går bra och du bara var mindre långt gången än du trodde! :heart

Trodde illamåendet skulle avta runt vecka 12, men istället mår jag nu mer illa än nånsin, är inte sugen på att äta nått alls i matväg och spyr dessutom, härligt att vara gravid! :p Men det är ju ett bra tecken antar jag. Går in i vecka 13 på torsdag äntligen passerat dom 12 första veckorna det känns stort :)

Idag var jag på ultraljud! Allt såg bra ut och man kunde se betydligt mer än vad jag trodde i vecka 9+2. Det känns fortfarande overkligt och konstigt för jag känner mig ju inte speciellt gravid haha. Nu är det bara att vänta i typ tre veckor till innan man kan känna sig någorlunda lugn :D

Tänkte just skriva det,att jag känner mig liksom inte gravid. I början mådde jag illa och var väldigt trött, men nu tycker jag mest jag känner mig som vanligt men tjock.

Var hos BM idag och gjorde en massa prover samt bokade in ultraljud i februari. Nästa besök blir i v24.

Tänkte just skriva det,att jag känner mig liksom inte gravid. I början mådde jag illa och var väldigt trött, men nu tycker jag mest jag känner mig som vanligt men tjock.

Var hos BM idag och gjorde en massa prover samt bokade in ultraljud i februari. Nästa besök blir i v24.

Som jag, nästan inga symptom alls, känner mig svullen typ och trött. Jag ska till bm första gången på måndag och ska då bla kolla upp KUB. Det vill vi båda göra.

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Kultur Hur många program kommer du lyssna på? Vem ser du mest fram emot? Och till sist vem blir din utmaning att lyssna på? Här är alla...
7 8 9
Svar
177
· Visningar
17 552
  • Låst
Gravid - 1år Jag vågar mig på att starta tråden fastän det är tiiiidigt tidigt för mig ännu. Sommarföräldrar -18, nu kör vi!! :) Juni KattenKorven...
99 100 101
Svar
2 009
· Visningar
136 402
Senast: Jozze
·
Gravid - 1år Skapar en ny tråd eftersom den gamla börjar bli för lång :). Här kommer också den senaste listan och har knåpat ihop en...
95 96 97
Svar
1 935
· Visningar
97 024
Senast: hvala
·
Gravid - 1år Länk till gamla tråden: http://www.bukefalos.com/threads/sommarforaldrar-2016-del-2.1393999/ Födda bebisar: 15/6 Inverterad: Miranda...
24 25 26
Svar
506
· Visningar
42 121
Senast: lytesout95
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar