Fast grejen är att jag inte upplever att hon är särskilt intresserad av det som händer runtomkring, hon vill bara inte äta. Hon är tre månader och en vecka. Egentligen har det hållt på såhär sedan jag lyckades få bort amningsnappen och det är väl tre veckor sedan. Fast kunde vara innan också. Hon har alltid ätit väldigt kort 5-10 minuter, så hon är nog väldigt effektiv, men nu kan det dessutom gå 4-5 timmar emellan, ännu längre på natten och jag märker ju att hon är hungrig, men ändå vill hon inte äta Går bäst när hon är nyvaken så det är tur att hon sover många gånger per dag... Funderar på att börja koppmata henne med utpumpad mjölk emellanåt, inte kul med ledsen och hungrig tjej
T är precis likadan med flaskan just nu... Är hungrig men äter knappt 90ml när han i vanliga fall äter kanske 210..
Det är inte så att han är mer intresserad av det som händer runt omkring, han vill bara inte ha. Han leker hellre med flaskan..
Och sen blir han så sjukt hysterisk när han kommer på att han är hungrig, men han äter nästan inget ändå..