@Honungshumlan Hon vägde 5070 g förra veckan så hon lär väl väga närmare 5,5 kg nu (så som hon äter). Comfort kanske inte är så stora ändå så kan ju köpa ett paket och prova. Hon lär ju växa i dom nån gång
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
@Honungshumlan Hon vägde 5070 g förra veckan så hon lär väl väga närmare 5,5 kg nu (så som hon äter). Comfort kanske inte är så stora ändå så kan ju köpa ett paket och prova. Hon lär ju växa i dom nån gång
Jag tycker inte jag bor i en liten stad men de var svåra att få tag på här också. Vet att vi hittade ett paket någonstans men sen gick vi på comfortRätt dåligt att newborn 3 inte finns överallt. Vi i småstäder vill ju också ha passande blöjor. Får testa comfort iaf, inte roligt att hon blivit så röd.
Tips: när blöjorna är stora så sätt spännena långt ner på ytan de går att fästa och riktade lite neråt. Med stora tjejen fick vi göra så varje gång vi skulle byta storlek i början för att de skulle sitta vettigt runt låren.Rätt dåligt att newborn 3 inte finns överallt. Vi i småstäder vill ju också ha passande blöjor. Får testa comfort iaf, inte roligt att hon blivit så röd.
Dopklänningen i även mina drömmar Men A får klara sig med den som redan går i arv. Vi ska nämligen också döpa henne lördag 24e oktober roligt nog är det rosa sidenbandet borta så jag köpte ett rött hon ska ha istället, och pynta med rönnbär i kyrkan!
Läkarbesök för A idag, tyvärr glömde jag helt bort det Det har väl helt enkelt varit för mycket denna veckan, dessutom blev jag väldigt plötsligt sjuk i tisdags och fick från ingenstans 40 graders feber Bättre nu men inte frisk. Usch så pinsamt att glömma
Jag prövade touch-blöjan på underbara barn-mässan men var inte så imponerad. Hade inte hört om den innan men den delades ut där. Visst var den supermjuk och kändes väldigt skön för barnet men efter några timmar på så kändes den fuktig och sunkig som om den var överfull fast den inte var det. Jag bar henne i sjal och det blir ju rätt svettigt så vet inte om det bidrog men det kändes inte så fräscht iaf.Angående blöjor har vi kört Pampers på båda tills de har kunnat ha Liberos Up n' go.
Pampers newborn känns smidigare än Liberos, men när det gäller byxblöjor är Liberos hästlängder bättre!
Nu är jag himla nyfiken på Liberos nya Touch, har någon sett/provat ännu? Verkar super!
(Tänk att det gått så långt att man ser fram emot lanseringen av en ny blöj-kollektion... ) #föräldraledig
Kan våra barn vara i samma språng? Från att ha sovit i egen säng i två månader måste nu dottern sova i min armhåla, sover oroligt, äter oftare på natten och har sjukt mycket konstiga ljud för sig dagtid.Hej, nya utvecklingssprång! Dottern som normalt sett vaknar 1-2 gånger per natt vaknade inatt fyra gånger. Normalt sett äter hon bra på natten, inatt var det strul vid brösten som sen fortsatt hela dagen (vi som haft okomplicerad amning hela 3 dagar, yey ). Humörssvängningar som heter duga, har växlat mellan strålande glad och skitförbannad ungefär var tredje sekund. Testar nya ljud och stoppar saker i munnen... Var ska detta sluta?
Låter så! Hur gammal är hon? Kajsa är 3 månader och 1 vecka. Enligt Wonder weeks-appen kan detta språng pågå så länge som 5 veckorKan våra barn vara i samma språng? Från att ha sovit i egen säng i två månader måste nu dottern sova i min armhåla, sover oroligt, äter oftare på natten och har sjukt mycket konstiga ljud för sig dagtid.
Hon är fyra månader och en vecka. Tror hon kan vara på väg ut snart (hoppas) för hon har varit frustrerad en tid.Låter så! Hur gammal är hon? Kajsa är 3 månader och 1 vecka. Enligt Wonder weeks-appen kan detta språng pågå så länge som 5 veckor