Kul!
Jag har också börjat jobba lite smått, vikarie på timmar. Perfekt för det är korta pass, de flesta runt fyra timmar
Jag har också börjat jobba lite smått, vikarie på timmar. Perfekt för det är korta pass, de flesta runt fyra timmar
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
När kommer ni börja jobba så andra föräldern blir hemma heltid? Jag börjar redan 1 april, det är ju jättesnart!
När kommer ni börja jobba så andra föräldern blir hemma heltid? Jag börjar redan 1 april, det är ju jättesnart!
Jobbigt när sömnen inte funkar.Glöm det jag sa om sömnen vaket sen kvart över 3 och oroligt innan det.
Och inget är bra...
Jag har varit hemma på heltid nu och börjar 100% är det tänkt i maj. Så går jag ner i tjänst efter inskolning om ett år.
Vad föreläser du om Madick?
23 april börjar jag. Typ imorgon känns det somNär kommer ni börja jobba så andra föräldern blir hemma heltid? Jag börjar redan 1 april, det är ju jättesnart!
Fått svar på Vidars blodprov nu. Katt och hästallergi, ej hund eller kanin.
Men det är ju katt och hästar vi har, så det Känns lite (!!!!!) skit .
Ska träffa allergiläkaren /överläkaren i mars men tills dess medicinera och flytta katt
Lungröntgen såg bra ut iaf.
Han är inte förkyld längre. Men trånga luftvägar och sådär.
Åhnej!!! Ska katten få ett nytt hem nu?
Var på 8 månaderskontroll idag på bvc. Fröken är 72 lång (4 cm längre än vid 6 månader) och väger 8760. Hon har bara ökat drygt ett halvt kilo sen 6 månaderskontrollen och vi pratade om mat och att hon inte vill ha mer än ett par skedar, sen kniper hon ihop munnen och vänder sig bort. Inte ens mango som hon verkligen älskar äter hon särskilt mycket av. Vitlökssås gillar hon också men det kan jag ju inte proppa i henne. Hon hatar banan (hon ryser till när hon får det i munnen och spottar och fräser) och 99% av all gröt är med banansmak. Välling gillar hon inte heller. Nu räcker inte mjölken längre verkar det som så nu måste fröken börja äta...
Fått svar på Vidars blodprov nu. Katt och hästallergi, ej hund eller kanin.
Ska träffa allergiläkaren /överläkaren i mars men tills dess medicinera och flytta katt
Men är någon av er allergiska?Fått svar på Vidars blodprov nu. Katt och hästallergi, ej hund eller kanin.