Åh va kämpigt ni verkar ha det en del =(
Hoppas verkligen att det löser sig med allergin
@DarkInNight! Nu har vi ju inte några djur... snarare hoppats på att äntligen skaffat ett. Det finns inga andra lösningar?
Den som jag är medryttare hos har uppvärmd sadelkammare där missen får bo. Det är ju inte samma sak.. men nödlösning.
Efter 7 dagar på sjukhus fick vi äntligen komma hem! Mycket efter att vi fick stå på oss med att de INTE skulle sätta på dropp igen, de var rädda för uttorkning. Jättebra! Men herrn blev ju inte hungrig... och det var svårt för honom att börja äta igen. Men han var ju tvungen att lära sig på nytt och så åkte han på sin första förkylning (Tänkte mycket på stackars Vidde då! G fick koksalt i näsan och adrenalininhalationer )
Men 4 dagar efter att vi kom hem så fungerar det igen
Men jag är tyvärr rädd för att några stygn har släppt... men det är så svårt att se i lilla munnen. Men precis uppe vid hårda gommen tycker jag att det ser så ut, men allt är täckt av en form av var... typ.. som heter fibrin. Men vi ska till plastikkirurgens avd i Örebro i Mars. Vad kan vi göra åt det nu? Det får väl vänta till nästa operation isåfall. Han har det tuffare att äta nu. Det tar ju emot nu och eftersom det är öppet genom hårda så åker det ofta genom näsan nu och det störs han av. Men han kämpar på ändå, och då han vägrade att äta ( inte ens glass, oboy eller piggelin
) så hann vi ju börja med en del annat. Så Sem*ers pärondryck fick tummen upp. Sen en del puréer. Allt när man är desperat. Och det har vi fortsatt med nu... så nu har en del gröt gått i, och fortsatt puréer. Men han gick ner en hel del i vikt, 700 g. Mitt lille gos. Men vi ska ta igen nu!
Så kul att ni börjat med tecken! Aldrig tänkt på att börja med det så tidigt, men jag har tänkt att vi ska börja med det som komplement då G kan ha problem med uttal och hörsel.
Nu håller killen på att förstå att han kan röra sig i gåstolen. Bakåt... =) Men än rullar han inte från rygg till mage, men han byter riktning på mage och går från mage till rygg.
Jag förstår inte att det redan har gått ett halvår... börjar få ångest för att börja jobba. Jag vill inte vara ifrån honom 40h i veckan
Visst är det skönt att få någon stund själv, men det är inte samma sak.