Det har jag också hört. Det är därför jag blev så fundersam.Men lille vännen.
Till oss sa de att pricktest kan visa olika från månad till månad typ när de är så små, men jag har ingen erfarenhet alls av det så jag vet inte om det stämmer.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Det har jag också hört. Det är därför jag blev så fundersam.Men lille vännen.
Till oss sa de att pricktest kan visa olika från månad till månad typ när de är så små, men jag har ingen erfarenhet alls av det så jag vet inte om det stämmer.
Så tråkigtRosslig, slemmig
Men det låter ju jättebra i mina öronHehe. Ja glad och busig är hennes normala tillstånd.
Misstänker också att det kommer hänga i tills det blir varmare ute. Vi varvar just nu med den starkare kortisonsalvan locoid 2 ggr per dag och däremellan rikligt med miniderm som vi också fått utskrivet på en stor pumpflaska. Om vi är iväg har vi en tub locobase repair i väskan som vi tar då. Sedan har jag en kräm från min faster i England som heter sudocrem eller nåt sånt. Är inget vatten eller så i den så kör den om vi ska vara ute i kylan mkt. Inbillar mig att det är bättre med en kräm utan vatten i då.
Sedan har vi ju provat det mesta i mjukgörande som finns på Apoteket tror jag. Men just nu kör vi så här iaf.
Just de. Mildison har vi kört med innan vi fick locoiden som är typ samma men starkare.
Förlåt för min fråga men förstår jag det här rätt?Har nämligen fått ett obekvämt dilemma.
Kortfattat (då hela mitt långa inlägg helt plötsligt inte gick att lägga in) dotter följer med sambo i lördags och jobbar, de sover över då det är snöstorm och inte så kul att åka hem och sambon har fria hotellövernattningar. På sön em säger dottern att hon fått sova i egen säng på hotellet för pappa sov med en tjej (hon berättar vilken tjej). Konfronterar pappan när barnen somnat och han är helt oförstående. Påtalar att företaget bara har avtal på enkelrum så det är ett sånt dom bott i enl honom osv..
Jag vet inte hur jag ska tänka men känner att hade man fått reda på vilket typ av rum dom bott i så hade det löst en del. Vad f*n ska jag tro?
Ja, eller vad ska jag tro? Ska jag tro på en fyraåring så låter det hela onekligen väldigt konstigt.Förlåt för min fråga men förstår jag det här rätt?
Du är orolig att din sambo varit otrogen?
Åh lite ljus i mörkret, tackMen lille vännen.
Så tråkigt
Trots luftfuktare?
Kan ni inte försöka bo någon vecka eller två hos någon som inte har djur?
Ja, eller vad ska jag tro? Ska jag tro på en fyraåring så låter det hela onekligen väldigt konstigt.
Ja precis. Hon har haft det mer eller mindre sedan ca 2 månaders ålder.
Så svårt att hitta vad det kan bero på. Finns inget direkt samband med något egentligen.
Slänger upp ett par bilder igen bara för att visa hur det kan se ut. Kanske är någon som har några tips.
Bild från igår på en skitglad unge när vi varit på öppna förskolan första gången efter juluppehållet.
Så här är väl ungefär normaltillståndet. Just på denna bild tycker jag hon ser ganska fin ut. Ibland är det lite mer och ibland i princip borta. Man kan alltid ana att det finns där dock. Som bäst är det bara en liten rodnad, men oftast är det allra minst så som på denna bild.
Och såhär såg hon ut veckan innan jul. Innan vi fick den starkare kortisonkrämen blossade det upp såhär med jämna mellanrum. Nu har det inte hänt sedan dess så hoppas på att det blivit bättre nu.
Rosslig, slemmig
I den åldern så kan dom ju beskriva saker på sitt egna sätt som inte alltid överensstämmer med verklighetenJa, eller vad ska jag tro? Ska jag tro på en fyraåring så låter det hela onekligen väldigt konstigt.
:/OM det mot förmodan skulle vara sant så är han ju så jävla puckad! Och vilken sits han sätter vårt barn i, det känns nästan värre än vad han isf gör mot mig!
Nej så är det ju visserligen, att hennes verklighet och vår inte alltid är lika... Hon har en väldans massa låtsaskompisar också men det var tydligen inte en sån som sovit med pappa utan en riktig människa. Det är den kommentaren som gör att jag tvivlar på att hon bars "hittar på".I den åldern så kan dom ju beskriva saker på sitt egna sätt som inte alltid överensstämmer med verkligheten
Men varför skulle hon hitta på något sådant?
Kan du inte prata med tjejen hon nämnde?
Skulle din sambo vara så korkad att han var otrogen när ert så pass vuxna barn var i samma rum?
Svårt det där, och mycket jobbigt och obehagligt.
Så underbart söt!!
Det liknar mina eksem. Jag har haft såna sen jag var 6 månader (är 26 år idag) och de kommer alltid på vintern. Atopiska eksem tydligen. Enda gången jag varit förskonad var förra vintern när jag var gravid, annars är det kortisonsalvor som gäller när det bryter ut och sen måste jag "underhålla" huden ett par ggr i veckan med kortison och nån fuktgivande kräm hela vintern. Helt borta på sommaren. När jag var liten gjordes en massa pricktester och blodprov men det hittades aldrig nåt.
I mitt fall blir det värre av kall, fuktig luft (typ skåneväder ), stress och socker.
Hoppas för din tjejs skull att det inte är samma som jag har. Mitt har blivit bättre sen jag blev vuxen men det kommer mest troligt aldrig att försvinna.